Var ikkje alle dei på ScaTec julebordet vaksinert+hurtigtesta før herlighetene startet? Det siste eg hørte i går var at 70 av 120 ScaTec ansatte var smitta pluss 50 stk andre gjester på Louise?
God ettermiddag frå det Vestlandske. Her går det i gjømme meg bort frå omnikron kontor for tida. Ha ein god dag vidare.
Akkurat det er eit godt spørsmål, vil anta at dei som hadde med seg smitten frå Sør Afrika var det minimum. Sidan dei ville hatt litt problem med å komme om bord på flyet uten eit koronapass.
Må si det er en trist dag... Da har jeg kansellert alle flyginger på blokka fram til april. Blant annet er det den endelige slutten på drømmen om 4x ANA F Ja, ja da får jeg gleden av å lete opp nye flights (som svenskene ikke kommer til å klare å finne) Må vel ta en titt på F&F også, så man er sikret å bikke over diamant (gull er jo det nye sølv etter vinterens 4x-kampanje) men det var ganske stive priser fra TRD i Plus så vidt jeg kunne se.
Urk! Mye styr for å komme seg avgårde. Morgendagen skal gå med LH OSL-FRA-IAH og deretter UA IAH-LIR - alt sammen på codeshare med UA-flightnummer. Antigen-test er OK, Corona-sert og disclosure form er OK - men LH aksepterer ikke referansen fra UA. Med avgang 0610 er det vel bare å innse at man må stå opp litt tidlig for å vise frem alle papirene i fysisk form fremfor å laste de opp i elektrisk format.
Kudos til dere i helsesektoren! Og en stor motsatt-kudos til alle høyere opp i systemet som ikke har klart å fått fingeren ut mtp nye ansatte, lønn og studenter i samme sektor. Dette burde jo ha vært gjort for lenge siden og helt uavhengig av covid-pandemien. Liten gladsak midt i lockdown prosesen fra DN:
De sier så, men har ikke spesielt tiltro til det... Er en god blanding av Omikron og Delta blant de smitta. Sist jeg hørt om dette var ingen av de ansatte på Louise smitta, det er interessant.
Det kom også en gladsak fra Pfizer / BioNTech i dag: https://www.pfizer.com/news/press-r...r-and-biontech-provide-update-omicron-variant
God ettermiddag frå Sunnfjord. Årets fyrste sjukedag er eit faktum. Hals, øyrer og hovud har sett sine betre dagar. På den positive sida er eg, etter ein langtekkeleg prosess, blitt eigar av eit småbruk. Naboeigedomen (til onkelen min) er blitt min. Då kan eg gjere som @Eddie47 å fiske laks her. Og eg kan gå saman med @holmen om å skipe InsideFlyer Bonde- og Småbrukarlag. P.t. er det ekorn og hoggorm eg har i porteføljen.
God ettermiddag fra det sørlandske. T-0 TIL KRS-OSL-BGO. Avgangen foreløpig 40 min forsinket og jeg mister flighten videre. Får se hva SAS finner på. WF-Flokken har nettopp bordet en Finnair-maskin (til BGO), og jeg føler meg litt døll her med mine utsikter til 8 legs på turen De har i det minste kalt frem ungdomsbillett-flokken for kontroll. Da er det et slags håp om å slippe ytterligere forsinkelse Ha en fin lillelørdag!
Før jeg ble EBG har jeg stort sett bare kjøp billigste Go billett og deretter oppgradert med Plusgrad for minste bud. Det gikk alltid gjennom. Fra TRD mot OSL har jeg ikke gjort noe i det hele tatt - det lønner seg rett og slett ikke for meg. Ingen Lounge og oftest mindre enn fem minutters venting i sikkerhetskontrollen.
Da kan vi ha årlig møte hos deg, ta med vadere og fiskestang … Jeg har bare fisket med sluk i Nausdal …(og fått fisk)
Hehe. Berre å ta turen, men eg er redd eg ikkje har all verdens å selge. Dessverre er det ein del av elva som ikkje har nokon god fiskeplass. Å ta betalt ville nesten vore kriminelt, men du får jo CT-opptening Berre å ta turen. Her er det plass. «Fly og Fisk». Mange takk! Det vert nok ikkje brukt all verdens med det fyrste. Begge husa er utleigd og skal framleis vere det. Får sjå kva eg gjer når onkelen min og den andre leigebuaren ein dag flyttar
God kveld fra Spania. Skulle tror jeg var superpopulær så mye det piper i mobilen for tiden, men hver gang er det bare SAS som sender melding om flyendringer. Jeg holder til på landsbygda i Spania, har gjemme (hjemme?) kontor her noen uker og prøver å holde meg så asosial som mulig når jeg er innendørs for å være på den trygge siden og ikke få Covid. Ergo, lite shopping og restaurantbesøk. Sosial utendørs er mye kjekkere uansett på dagtid når tempen er over tyve grader - og maten smaker jo like godt da.