Det er vått ... den atmosfæriske elven er her! I går fulgte jeg «snart 8» på fotballtrening og selv om vi begge var godt kledd kom vi søkkvåte hjem .. Godt det er helg
God formiddag fra den evige stad. Vender snuten hjemover, etter 4 deilige dager. 20k+ skritt om dagen, fått sett "alt" Nydelig vær, og mye god mat og drikke. Nå blir det FCO om noen timer. Får se om det finnes en vettug lounge å oppdrive? Har loungekey billetter. Ha en flott dag
God morgen! Solen skinner, så jeg måtte lukke gardinene for å ikke ha gjenskinn i skjermene. Prøver å finne alternativ til DC i mai, og har enn så lenge funnet utreise til YYZ i stedet. Canada er jo et godt alternativ til USA i disse dager. Må bare komme oss hjem igjen også.. Det er visst kaos på OSL? Iallfall meldte Blabladet det for en halvtime siden. men nå er saken borte fra nettsiden. Så det gikk kanskje over? Snart helg? Ha en fin en!
God morgon frå eit heimekontor i Sunnfjord. Austlandsveiret har nådd ukristlege nivå her. Då er det godt å kunne sitje inne og jobbe. Og ikkje minst leite etter flybillettar. No skal eg snart vaske brillene og ete røykelaks til frukost. Deretter møter. Vonaleg litt jobbing og kanskje hekle ihop ei reiserute?
God onsdag! Hard dag etter litt for mange øl i noen VM-telt i går Fikk forøvrig en stor overføring fra SAS MC i går: