Alt for tidlig egentlig, men skal en stakkar nå flyet er det på tide å springe i dusjen. Mørkt ute ...
God morgen fra nordvest hvor det er lite å melde. Må komme meg ut døra snart. En tur innom Meny etter jobb i dag. 3 uker til jeg setter kursen til Trumpland og LAX
God morgen fra godstolen. Venter på at hunden skal våkne, så vi kan gå ut en tur før jeg fortsetter å jobbe. Mye som må ordnes før avreise i morgen, så da blir det hjemmekontor for å slippe mas fra alle andre på kontoret. (Også kan jeg starte å pakke litt) Vi reiser til CPH i morgen kveld, så vi slipper å stå opp så tidlig på fredag. Ha en fin en!
Av gårde til Stockholm. Usikker på om det er verdt det, men ikke så ofte Anko inviterer til lunsj, så da får man vel stille.
Eventyrlig start på flydagen Fin lounge dette, som jeg egentlig merkelig nok ikke har svingt innom før. Ligger utenfor passkontroll (og altså utenfor Schengen). Bygget oppå toppen av C gates, bokstavelig talt på taket av gate området. Buet fasade med ca 280 graders utsikt over flyplassen utenfor. Kjedelig mat, men akkurat så mange Carlsberg tappekraner som man må kunne forvente i Danmark. Og særlig i en lounge driftet av Carlsberg selv. WiFi passord: Carlsberg
God formiddag fra jobben. Meny tur blir det i dag. Og det er T-9 til besøk hos den lille gulrotgule mannen sitt land. Hvis vi ikke blir stoppet av den nye grensemuren da. Sånn halvveis kursdag og litt nyansatt og litt smått kaos. Ikke så rart når det er vinter kanskje. Amex satser på rikere kunder en meg, eller de med bedre jobber for spend bygging. Spørs om jeg ikke må snakke med DnB om et kort : vi får se.