God ettermiddag fra Manchester. BA leverte 2 greie flyturer i går, både OSL - LHR og LHR - MAN var innenfor det som captain speaking på flyet fra Oslo mente var "on time these days"... dvs forsinkelse på under 30.min. De første 5 dagene av ferien skal brukes på fotball EM, og det åpner med hjemmenasjonen mot Østerrike i kveld. Utsolgt på Old Trafford, så regner vel med ca 73/74 000 av de 75 000 tilskuerne kommer til å heie på England så det kan jo bli bra Nyt kvelden folkens
God kveld fra La Spezia. Nok en dag på cruise nærmer seg slutten. Turens første dag I Italia gikk med til å chartre en ribb for litt sightseeingen og bading i nærområdet. Et IG-vennlig landskap og flotte små landsbyer.
Hjemreise etter 3 uker på jobb i Asia med et 777-300 AF fly i sete 1E. Eldgammelt fly med 2-3-2 konfigurasjon i business. Håper de 14 timen går fort nok benplass hvertfall
+1, hadde IC med AF i economy tidligere i år og det er muligens den kjipeste flyturen jeg har hatt noen gang. Håper det står bedre til lengre fremme i flyene…
God kveld Color Line Strømstad - Sandefjord! Hele familien er på hytta men jeg må jobbe så ble en kjapp tur bort i går og tilbake idag. Eldstemann ble med hjem igjen. Kapteinen melder om «litt bevegelse i skipet» med max 3 meter bølger. Bra vi har tatt en pille fra en liten blå boks før avgang To dager igjen på jobb før ferie. T-5 CHQ (hvis SAS-pilotene vil)