God morgen fra hovedstaden. Når kommer årets første snøfall? Det er i alle fall kaldt nok ute nå, drømmer meg bort til 25+ Ha en fin onsdag alle bonusnisser
God morgen fra MBT, litt hjemmekontoring før det blir en tur i skogen. Kvelden blir å gå med på å komme seg til Dublin, LH via FRA er planen.
Morn fra hjemmekontoret. Var på akevittsmaking i går, men det ble også et par gode Trappistøl. Er veldig glad for at jeg slipper å kjøre i dag. Må fremdeles bli vant til fakta at jeg ikke tåler mer enn 4 enheter lenger, og faktisk holde meg til det... Uansett, av de 6 smaksprøver vi fikk, mener jeg at Opland Premium Aquavit og Gilde Non Plus Ultra 18 år var klare vinnere. T-46 til Argentina! Ha en fin onsdag
God formiddag fra Grenland. Her er det "action" med full fyr i et gjennvinningsanlegg i Bamble. Heldigvis ikke der jeg jobber, men det lyste godt opp i går kveld. Ellers begynner julebordsesongen, invitert både fredag og lørdag. Dropper jobbens fredag, og prioriterer guttas julebord lørdag. Ikke noe kjipe bonggreier der i gården T-16 MIA Ha en røykfri dag https://www.vg.no/nyheter/i/pPVMKG/kraftig-brann-paa-industriomraade-i-bamble
God morgen fra Amsterdam hvor vi nettopp måtte gå av flyet. Vann i bensinen så vi bytter fly. Litt irrops må man regne med når man jakter på millionene.
God formiddag fra Ceylon. Nattflight SriLankan BLR-CMB med avgang 03.35 og ankomst 05.05 med 1t05min flytid bød på valg mellom tre varmretter og en rikholdig te-meny. Pursher som flere ganger tok kontakt med etternavn og et hyggelig crew. Da mangler jeg ett OW-selskap tror jeg. Japan Airlines av alle.
God ettermiddag fra Bo Kluea, Nan, Thailand. Da har vi rullet videre på vanvittig naturskjønne veier, og til tross for høydemeter og masse svinger er det brede og gode veier her. Her driver de ikke med 3-4 konsekvensutredninger med tilhørende nedskaleringer. Her bygges det for de pengene i stedet. Kan melde om 23°c og sval bris. Ha en flott onsdag
God ettermiddag fra nordvest hvor snøværet fortsetter. Men akkurat kommet ombord i 15:10 flyet til Oslo. Får se om de må børste støvet av Deicing utstyret på Vigra.
Hadde lyst på en liten «treat» i dag så la inn 3 timer på FRA isf 1:15. Det ble ett stopp på FCL A for noen mail og tlf men nå er det forings på FCT; Klassisk rekecocktail; Etterfulgt av anderull med fiken; Det er forresten 20års her så mulig jeg må prøve en dessert også;
Det ble akkurat i meste laget nå; Hovedrett med spansk rød; Den omtalte desserten med espresso og Hennesey XO; Fikk heldigvis noe «sunt» innimellom;
God kveld fra en kald hovedstad. Friskt med noen timer utendørs på jobb idag, men skal visst bli enda kaldere de neste par dagene så må bare finne frem litt mer ull antar jeg. Kvelden tilbringes i sofaen med litt ballspill på skjermen, grei underholdning det mens man skal booke litt flybilletter. Nyt kvelden folkens
God kveld! Fyr på peisen, for det var blitt litt kaldt med minusgrader ute. Her ute på landet er det hvitt, og det ser ut til at det forblir hvitt iallfall frem til søndag. Da skal det selvfølgelig bli 6 grader og regn. Jaja. Vinteren har tydeligvis ikke ankommet for fullt ennå. FCT der jo ikke så dumt ut, men konas ramen til middag var absolutt ikke ille heller. Ha en fin en!
Slipper i det minste buss med HON og FCT; Edit; det er nesten litt flaut å komme til flyet i en PC når det allerede står en buss klar for boarding men de venter på HON. Men bare nesten.
Hvis man noen gang skulle ha det dillemmaet, så forstår jeg det slik at mat på FCT er å foretrekke foran FCL?