God morgen fra hovedstaden! Delvis skyet oppholdsvær, er det ikke det de sier? I dag skal jeg flytte tilbake på kontoret etter nesten to måneder på hjemmekontoret. Det blir hyggelig! Litt miljøforandringer er ikke å forakte. Så må jeg kjøpe flytteesker. Og bobleplast. På denne dag er det 32 år side Torghatten-ulykken. Andreas Baader og Carl I Hagen har bursdag.
Morn fra Oschlo. Ikke mye på planen i dag, utenom noen teams/zoom-møter. George Clooney har også bursdag i dag, mest kjent for grunnen til at alle DNB-kunder ikke får lavere rente Tipper de fortsatt betaler avdrag for disse reklamene. Ha det kjekt. Om 2 måneder skal jeg kanskje ut og fly.
God morgen fra Viken Ny dag, nye muligheter... Verisure besøk, frisør og tannlegen venter... Henter og leverer i barnhage og skole, lage middag? Handlelisten for TTT skrives, tillater meg selv å hamstre litt, men hamstre hva... Livet går videre, snart er vi tilpasset covid-19 til å være endel av hverdagen. Håndhilsing og klem blir en utdatert tradisjon, så 2020... Digitale plattformer får fotfeste, Biz reiser en forsvinnende trend? Her bør SAS rekalkulere sine profitt marginer for 2021---> Gledes til den dagen landets grenser åpnes for helsepersonell, da må det feires på Sumo God dag videre.
God lillelørdag til alle og enhver! Fortsatt hjemmekontor og Skype og Teams og Zoom og Pexip og alt det som følger med. Spent på hva regjeringen kommer med av nyheter i morgen ang. åpning av diverse. Litt flåsete er jeg nok mest interessert i når fotballen får klarsignal, men håper det går mot en gradvis åpning av samfunnet. Her har man nøyaktig null reiser fra 01.01 som var ny kval.-periode - ingen høydare å se i appen om dagen. Ha det flott!
God morgen, For en time siden var det fint å nyte dagens første inntak av kaffe på terassen. Nå, etter morgenmøtet er unnagjort, var den forbaska nordavinden på plass igjen og det var kaldt igjen. Nå skal bilen leveres for 100K service så det ryker vel noen tusen der også, er nå ikke EU kontroll denne gang da, det er over et år til neste sjekk der. Ha en fin dag.
God morgen fra Bodø! Rimowaene er pakket og jeg er klar for flytting til Oslo. SK4111 venter om 3 timer. Skal bli godt å komme seg vekk fra det kalde nord! Ha en finfin dag!
God morgen fra hjemmekontoret. Idag blir det mest sannsynlig en utepils i Oslo før man kjører til hytta. Det blir greit å få gjort noe annet! Idag er også første dag jeg har fått eurobonuspoeng fra Amex-kortet siden 13. mars. Det var en utbetaling på hele 3 poeng! Men jeg er i 0 igjen ihvertfall
God morgen fra hjemmekontoret! Deltar allerede i møte nr 2 denne dagen, og det kommer en til. Internettlinjen men suger kraftig i dag for en eller annen grunn. Bør ha 500/500, men får kun 4/21... det er ikke nok til å ha skikkelige videomøter med. Håper noen trykker resettknappen en plass slik at jeg får farta tilbake. Ha en bedre dag!
God morgen fra Romsdalen. Grått og kaldt i dag, noe som værmeldingen egentlig sier jeg kan innfinne meg med fremover. Gjeldsarving i barnehagen, hjemmekontor med Teamsmøter i gang.. til og med tatt en runde med klesvask oppe i det hele. Rett flink i dag. Startet med handleliste til TTT også, nå skal trumfkontoen fylles (og tømmes). Ha en flott lillelørdag
God sen formiddag fra den Arktiske hovedstaden Her er det overskyet og opphold. Telefonen melder om 3°C. Igår ble hybelrommet vasket helt ned og skap og skuffer også vasket. Så rent som igår tror jeg det ikke har vært siden jeg flyttet inn i august 2017.. Men godt å få gjort det ferdig. Mine naboer som var igjen i studenboligien inviterte meg på Avskjedsmiddag med Kake på fredagen så det var kos Idag blir det å sette opp en seng og et skap når den tid kommer. Også skulle ei vi kjenner komme å steke noen hjemmelagde kjeks til oss. Kanskje 43" 4K TVen (Phillips) fra Komplett også kommer idag? Blir ihvertfall en tur på Jysk for å kjøpe TV bord Så vi har noen planer idag. Så får alle andre her ha en flott onsdag
På vei hjem fra BGO til OSL nå. Må ærlig innrømme at det er veldig spesielt å se så mange DK fly på rekke og rad i horisonten. Det positive er at jeg føler meg heldig som har muligheten til å sveve litt over skyene i disse dager. Ha en fin kveld alle sammen!
Ny dag nye muligheter. Dagen startet på Ullevål sykehus.Ganske trist i disse Corona tider. Får ikke lenger lov å være med inn på fødeavdelingen med kona.. Det er altid en gjent triste mannfolk utenfor... I dag så vi også en som ble nektet og ha med mannen sin inn når hun skulle føde... Triste saker. Etter det var det bare å sette seg på sykkelen og tråkke på. Blir et par dager i Tønsberg for å demme opp reisefeberen. https://www.strava.com/activities/3407473922 Ha en nydelig lille lørdag folkens!