Onsdag morgen i verdens vakreste by

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 06. mars 2019.

  1. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,828
    Likes mottatt:
    9,047
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Nordens Paris
    Her snør det og er noen minusgrader, mens jeg selv er syk med feber og forkjølelse. Lenge siden sist så var vel på tide

    Ha en god onsdag til alle dere der ute

    Edit: 3 uker til jeg skal til England
     
    Last edited: 06. mars 2019
  2. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member Moderator

    Innlegg:
    3,919
    Likes mottatt:
    10,332
    Bonuspoeng:
    183
    HOLY JESUS !!!!!
    For en dag.....alene på jobb....det flyter.
    Håper på roligere tider :eek::eek:

    Ha en roligere dag !:)
     
    Eddie47 liker dette
  3. ordnetseg

    ordnetseg EBG saved my life!

    Innlegg:
    492
    Likes mottatt:
    1,694
    Bonuspoeng:
    93
    Oh lord. 1t 20min i taxi i thailand = var det sånn det føltes å være bilsyk, ja :eek:
     
    Sonictravel, Eddie47 and EndreD like this.
  4. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,259
    Likes mottatt:
    9,373
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag godfolk. Valdresbjarne gjer noko han ikkje gjer så ofte, og kjører NSB til Hønefoss for å haike med fruen heimatt. Fekk også brukt Comfort Grand Central som lounge før avgang, og jammen bau dei ikkje på gratis kaffi, sjølv om eg sjekka ut kl 09 i dag.
     
    Sonictravel and Eddie47 like this.
  5. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

    Innlegg:
    5,826
    Likes mottatt:
    10,567
    Bonuspoeng:
    293
    Og god aften fra DY547 på vei til Oslo fra Stavanger.

    På vei hjem til fire uker fri og da skal det mye til før det ikke er en god aften. Når Norwegian i tillegg stiller med dobbel seatblock så er det jo rene halleluja stemningen her.

    023F2F45-BA66-4B87-B753-ED4CB4D9AFF3.jpeg
     
  6. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,589
    Likes mottatt:
    7,608
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra Quality Sola. Skulle egentlig hjem i dag men det måtte utsettes til i morgen så da ble det ombooking med hjelp av EBD-telefonen uten kostnad i det hele tatt. :)

    Forøvrig en liten faktaopplysning til @Eddie47 :

    Verdens vakreste by ligger i Tyskland og heter Heidelberg. Så det så.
     
    Kristian liker dette
  7. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,924
    Likes mottatt:
    35,102
    Bonuspoeng:
    293
    Sludder & pølsevev. Byen heter Trondheim og ligger midt i herligheten :)
     
    anders82, LN-FHU, paron and 2 others like this.
  8. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,556
    Likes mottatt:
    9,088
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden.
    Alltid godt å vite at man er over halvveis i arbeidsuken, særlig når helgen som var ble brukt til overtidsarbeid. Så ser frem mot helgen nå, selv om det går rykter om kaos i Kollen noe som ødelegger alle ideer om skitur i Nordmarka... jaja godt det finnes andre områder i Oslomarka man kan benytte ;)
    Nyt kvelden folkens :)
     
    Kristian and Avixlo like this.
  9. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,818
    Likes mottatt:
    79,666
    Bonuspoeng:
    293
    God kveld fra hovedstaden!
    Det snør.. men skal visst bli sludd og regn i løpet av natten.

    Snart helg?
     
  10. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,986
    Likes mottatt:
    42,341
    Bonuspoeng:
    293
    I diskusjonen om den vakraste byen: Endeleg nokon som tar bladet frå munnen og snakkar fornuft! Mange forvirra sjeler som trur andre ting, men riktig svar er Trondheim :)
     
    Avixlo, LN-FHU, paron and 1 other person like this.
  11. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member Moderator

    Innlegg:
    3,919
    Likes mottatt:
    10,332
    Bonuspoeng:
    183
    Det er mange fornuftig folk her.... :):)
     
    RoadKing liker dette
  12. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,818
    Likes mottatt:
    79,666
    Bonuspoeng:
    293
    Tror ikke jeg noen gang har møtt noen fra forumet som klassifiseres som fornuftige. :p
     
  13. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,924
    Likes mottatt:
    35,102
    Bonuspoeng:
    293
    Det kommer an på hvem du spør ;)
     
    jgroneng, anders82 and holmen like this.
  14. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member Moderator

    Innlegg:
    3,919
    Likes mottatt:
    10,332
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg siktet mere til spm omkring verdens vakreste by.......som burde hett Nidaros :D
     
    RoadKing and Kristian like this.
  15. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,818
    Likes mottatt:
    79,666
    Bonuspoeng:
    293
    Hvorfor burde Oslo hete Nidaros?
     
    Earl, anders82 and Liza like this.

Del denne siden