Onsdag morgen i verdens vakreste by

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 06. mars 2019.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,667
    Likes mottatt:
    888,004
    Bonuspoeng:
    293
    3 grader og småregn men likevel godt å være hjemme i egen seng!

    Jeg tror jeg aldri slutter å glede meg til å komme hjem igjen, uansett hvor fantastisk, spennende eller deilig det er å reise og nyte slaraffenlivets gleder.

    Mauritius og Paradise Cove var en opplevelse og selv mor spør om når vi skal reise tilbake, selv om hun sutrer over at 12 timer i ett fly er alt for lenge ...
     
    Earl, Kristian, Avixlo and 8 others like this.
  2. Chrisbgg

    Chrisbgg Veteran

    Innlegg:
    1,613
    Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Godt å se at de som kan sove lenge, ikke gjør det...

    For min del forlater jeg verdens vakreste by i dag for noen timer i hovedstaden.
    Primærmål er å hilse på nytt familiemedlem.
    Sekundært sikter jeg meg inn på en bedre lunsj og middag..

    Ohoi!

    C
     
    Kristian, Avixlo, geddi and 4 others like this.
  3. Andyfly

    Andyfly Fly me to the moon.

    Innlegg:
    239
    Likes mottatt:
    993
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra OSl, her var det god stemning helt til bussen til Kjos klarte greie 50meter ut fra gate før det var retur - tekniske problemer. Kanskje like greit å sjekke en gang for mye :)
     
    Kristian and geddi like this.
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,924
    Likes mottatt:
    35,102
    Bonuspoeng:
    293
    Sant det, det er deilig å være på farten, men når det er sagt, så er det godt å være hjemme og.

    Har notert meg Paradise Cove, skulle anledningen by seg til en gjenvisitt til Mauritius.

    12 timer er da ingenting. Fortell henne at Fru Roadking må utstå noe rundt 2 døgn før vi ankommer sydhavsparadiset vi skal til vinteren som kommer. Det er bare å laste opp med bøker og noe godt å drikke :).
     
    Last edited: 06. mars 2019
    Kristian, Avixlo, Liza and 2 others like this.
  5. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    5,221
    Likes mottatt:
    29,359
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå Sunnfjord. Her snør det som berre det, men det er fyr i peisen, kaffi i koppen og arvingen er i humør. Dette må bli bra.
     
    Kristian, Avixlo, Berlioz and 2 others like this.
  6. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,918
    Likes mottatt:
    9,449
    Bonuspoeng:
    183
    Har du flyttet til hovedstaden? Bergen er jo bare en regnfylt lillebror med komplekser overfor Oslo :)
    God onsdag fra Norges vakreste by. Snart hælja og snart Spania.
     
    Kristian, SAJblue and Eddie47 like this.
  7. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,667
    Likes mottatt:
    888,004
    Bonuspoeng:
    293
    Vi brukte 29 timer ned .... og 27 timer tilbake ... den lengste enkelstrekningen var på 12 timer. Tror det gikk med noen Agatha Christie bøker pluss at det ble strikket en genser til barnebarn .....
     
    RoadKing liker dette
  8. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,718
    Likes mottatt:
    12,099
    Bonuspoeng:
    183
    Bare å presentere overland som et alternativ for å komme seg halvveis i nærheten og korte ned flyturen, så blir det sikkert lettere å svelge.

    [​IMG]
    https://www.drivetheglobe.com/vintageroversacrossafrica-main
     
    Earl, Chrisbgg, Kristian and 3 others like this.
  9. Wiolenze

    Wiolenze Fastboende

    Innlegg:
    6,341
    Likes mottatt:
    48,216
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Zleep Hotel Billind.

    Selv om det er ett flyplasshotell så er det Legolandpreg her også med 4 soveplasser fordelt på ca 20 kvadrat.

    Grei utsikt fra rommet for de som liker slikt;

    image.jpg

    Blir ett kjapt møte i dag, håper på å rekke 14:00 flyet direkte til OSL..

    Fly forsiktig folkens

    Edit. Rekker ATR’en hjem til OSL om 30 min. Plus er de bakerste radene, og inngang bak. Merkelig opplegg
     
    Last edited: 06. mars 2019
    Earl, Kristian, Avixlo and 3 others like this.
  10. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,463
    Likes mottatt:
    13,264
    Bonuspoeng:
    183
    Tok meg den frihet å korrigere til det korrekte ;)

    Morn fra Oslo og kontoret. Ikke noen flere flyturer i mars, men kommet påfyll med snø så da blir det noen fine skiturer fremover
     
    Kristian, anders82 and Eddie47 like this.
  11. ordnetseg

    ordnetseg EBG saved my life!

    Innlegg:
    492
    Likes mottatt:
    1,694
    Bonuspoeng:
    93
    god dag, for det er jo tross alt det på disse kanter.

    forflyttet meg til smilets hjemland og fikk faktisk lounge på REP pga codeshare med bangkok airlines. Enkel lounge med bedre aircon enn resten av flyplassen :) Sitter nå godt plantet på thai sin innenlands-lounge i påvente av neste etappe. Stille og rolig, ingen kø i immigrasjon og gikk radig gjennom sikkerhetskontrollen. Hvem skulle tro det?!

    God lillelørdag! Håper alt dette snøværet dere snakker om er tatt av våren innen jeg kommer hjem ;)
     
  12. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,667
    Likes mottatt:
    888,004
    Bonuspoeng:
    293
    ... med 7 timers transportetappe i Serengeti har hun en viss ide om hvordan det ville artet seg ....
     
    Henrik liker dette
  13. sutenai

    sutenai Not throw away...

    Innlegg:
    639
    Likes mottatt:
    3,160
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Trondheim, hvor både himmel og gradestokk er blå. Har holdt bookingfinger'n varm denne uka, så bonusfeberen er noe dempet. Eller... på grunn av litt endringer i reiseplanen har det blitt mer *A enn forventet, så da ligger Diamond forlokkende nært. Til gjengjeld det blir det vel ikke noe BA sølv :eek:
     
    Kristian and Wiolenze like this.
  14. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,918
    Likes mottatt:
    9,449
    Bonuspoeng:
    183
    Det går fint. Komplekset bekreftes bare
     
    OttoL liker dette
  15. Maverick23

    Maverick23 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    333
    Likes mottatt:
    782
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra gullstua på OSL :)

    Nå er det kun en times tid til flyet letter og setter kursen mot New York, og noen dager skal nytes med god mat og drikke.

    Ha en flott onsdag :)
     
    Kristian, Wiolenze, Avixlo and 4 others like this.
  16. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,463
    Likes mottatt:
    13,264
    Bonuspoeng:
    183
    Forskjell på komplekser og faktafeil ;)
     
    Kristian, Berlioz and anders82 like this.
  17. flying_all

    flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

    Innlegg:
    3,191
    Likes mottatt:
    7,013
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Ålesund, trøtt i dag. Så trøtt at jeg klarte å åpne en ny pakke med mnd linser i går, som jeg nå fant ut at jeg hadde kastet i vasken før jeg la meg.

    Makan. Blir å fylle opp lageret med nye og mer EB poeng :D
     
  18. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    3,599
    Likes mottatt:
    38,339
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag, hjemmekontor før ettermidagsflyet til ARN, nå litt kaffe og så pakking. Blir litt smått forvirrende pakking når det er til to dagers jobb i Stockholm på vinterstid, etterfulgt av noen dager med dykking på Seychellene uten stopp hjemom...
     
  19. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,570
    Likes mottatt:
    7,064
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra gullstua på ARN. Det er slutt på den tida at det går fly hver time mellom de nordiske hovedstedene, så her skal jeg sitte og blomstre i nesten 4 timer før avgang TMP o_O.
    Jaja, heldigvis ikke fullt her på denne tiden av døgnet så da klarte jeg å få en arbeidsplass i alle fall :).

    A en strålende dag alle sammen
     
    Kristian, Wiolenze and Avixlo like this.
  20. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    2,038
    Likes mottatt:
    4,063
    Bonuspoeng:
    113
    I motsetning til deg vil vi stort sett aldri hjem når vi er på ferie, men når vi først landet på Flesland etter diverse ekspedisjoner ut i den vide verden er det med en erkjennelse om at det finnes ikke finere sted på jord:)
     
    Eddie47 liker dette

Del denne siden