3 grader og småregn men likevel godt å være hjemme i egen seng! Jeg tror jeg aldri slutter å glede meg til å komme hjem igjen, uansett hvor fantastisk, spennende eller deilig det er å reise og nyte slaraffenlivets gleder. Mauritius og Paradise Cove var en opplevelse og selv mor spør om når vi skal reise tilbake, selv om hun sutrer over at 12 timer i ett fly er alt for lenge ...
Godt å se at de som kan sove lenge, ikke gjør det... For min del forlater jeg verdens vakreste by i dag for noen timer i hovedstaden. Primærmål er å hilse på nytt familiemedlem. Sekundært sikter jeg meg inn på en bedre lunsj og middag.. Ohoi! C
God morgen fra OSl, her var det god stemning helt til bussen til Kjos klarte greie 50meter ut fra gate før det var retur - tekniske problemer. Kanskje like greit å sjekke en gang for mye
Sant det, det er deilig å være på farten, men når det er sagt, så er det godt å være hjemme og. Har notert meg Paradise Cove, skulle anledningen by seg til en gjenvisitt til Mauritius. 12 timer er da ingenting. Fortell henne at Fru Roadking må utstå noe rundt 2 døgn før vi ankommer sydhavsparadiset vi skal til vinteren som kommer. Det er bare å laste opp med bøker og noe godt å drikke .
God morgon frå Sunnfjord. Her snør det som berre det, men det er fyr i peisen, kaffi i koppen og arvingen er i humør. Dette må bli bra.
Har du flyttet til hovedstaden? Bergen er jo bare en regnfylt lillebror med komplekser overfor Oslo God onsdag fra Norges vakreste by. Snart hælja og snart Spania.
Vi brukte 29 timer ned .... og 27 timer tilbake ... den lengste enkelstrekningen var på 12 timer. Tror det gikk med noen Agatha Christie bøker pluss at det ble strikket en genser til barnebarn .....
Bare å presentere overland som et alternativ for å komme seg halvveis i nærheten og korte ned flyturen, så blir det sikkert lettere å svelge. https://www.drivetheglobe.com/vintageroversacrossafrica-main
God morgen fra Zleep Hotel Billind. Selv om det er ett flyplasshotell så er det Legolandpreg her også med 4 soveplasser fordelt på ca 20 kvadrat. Grei utsikt fra rommet for de som liker slikt; Blir ett kjapt møte i dag, håper på å rekke 14:00 flyet direkte til OSL.. Fly forsiktig folkens Edit. Rekker ATR’en hjem til OSL om 30 min. Plus er de bakerste radene, og inngang bak. Merkelig opplegg
Tok meg den frihet å korrigere til det korrekte Morn fra Oslo og kontoret. Ikke noen flere flyturer i mars, men kommet påfyll med snø så da blir det noen fine skiturer fremover
god dag, for det er jo tross alt det på disse kanter. forflyttet meg til smilets hjemland og fikk faktisk lounge på REP pga codeshare med bangkok airlines. Enkel lounge med bedre aircon enn resten av flyplassen Sitter nå godt plantet på thai sin innenlands-lounge i påvente av neste etappe. Stille og rolig, ingen kø i immigrasjon og gikk radig gjennom sikkerhetskontrollen. Hvem skulle tro det?! God lillelørdag! Håper alt dette snøværet dere snakker om er tatt av våren innen jeg kommer hjem
God morgen fra Trondheim, hvor både himmel og gradestokk er blå. Har holdt bookingfinger'n varm denne uka, så bonusfeberen er noe dempet. Eller... på grunn av litt endringer i reiseplanen har det blitt mer *A enn forventet, så da ligger Diamond forlokkende nært. Til gjengjeld det blir det vel ikke noe BA sølv
God morgen fra gullstua på OSL Nå er det kun en times tid til flyet letter og setter kursen mot New York, og noen dager skal nytes med god mat og drikke. Ha en flott onsdag
God morgen fra Ålesund, trøtt i dag. Så trøtt at jeg klarte å åpne en ny pakke med mnd linser i går, som jeg nå fant ut at jeg hadde kastet i vasken før jeg la meg. Makan. Blir å fylle opp lageret med nye og mer EB poeng
God formiddag, hjemmekontor før ettermidagsflyet til ARN, nå litt kaffe og så pakking. Blir litt smått forvirrende pakking når det er til to dagers jobb i Stockholm på vinterstid, etterfulgt av noen dager med dykking på Seychellene uten stopp hjemom...
God formiddag fra gullstua på ARN. Det er slutt på den tida at det går fly hver time mellom de nordiske hovedstedene, så her skal jeg sitte og blomstre i nesten 4 timer før avgang TMP . Jaja, heldigvis ikke fullt her på denne tiden av døgnet så da klarte jeg å få en arbeidsplass i alle fall . A en strålende dag alle sammen
I motsetning til deg vil vi stort sett aldri hjem når vi er på ferie, men når vi først landet på Flesland etter diverse ekspedisjoner ut i den vide verden er det med en erkjennelse om at det finnes ikke finere sted på jord