God morgen fra kontoret i nordvest hvor det fortsatt er strålende vær. Nærmer seg svært fort dagen for posisjoneringsflight for LA tur. I dag kom det jaggu for aller siste gang 20K fra AMEX og dermed blir diamantjakten litt enklere i år:
Soloppgang på solkysten.. -5 grader omtrent som i Washington som skal besøkes om 10 dager. Trenger ikke shorts denne gangen .. Godt det er helg
God morgen fra det nordligste fylket. Jeg skulle egentlig ta morgenflyet via Tromsø sørover i dag, men benyttet meg av diamantfordelen og byttet avgangen til direkteflyet i ettermiddag. Morgenflyet ble kansellert, så der røyk en mulig erstatning på €250. Og da blir det sikkert stappfullt på flyet jeg byttet til. Jaja, slapp iallefall å stå altfor tidlig opp. Seks dager til neste utenlandstur. Ha en fortreffelig onsdag!
God føremiddag frå Sunnfjord. Halvvegs sjukt barn dag og halvvegs heimekontor. So då er det berre å hive seg i kalosjane å få ting gjort.
God morgen fra hjemmekontoret! Hører på det min mor ville kalt "bråkemusikk" mens jeg gjør et par kjedelige, men nødvendige, jobbting. Det var tosifret minusgrader her i dag morges, så nå spraker det livlig i vedovnen, så ikke strømregningen ender på tosifret tusen denne måneden. Ingen reiser til varme strøk med det første. København neste helg teller nok ikke akkurat som Syden nå? Nå må jeg få meg en ny kaffekopp, den gamle har sluttet å funke. Ha en fin en!
God formiddag fra Grenland. Strålende vær, og to nattskift før det er helgefri. Vi har fått tilslag på litt kosepenger for å markere at en kollega skal gå av med pensjon. Tok ansvar, og har bestilt lokale + mat og drikke for 20 pax neste uke. Fant seff et sted som tar amex, og drar mitt kort etter gildet. Får refundert av jobben. Dæven, jeg er snill ass Ha en flott midtuke
God morgen fra SK2503. Her sitter familien og sover litt på skift ettersom vi måtte opp kl 3 i natt for å rekke morgenflyet til København. Fint flyvær og alt gått på skinner ellers, og har til og med fått svar på en klage til Lufthansa sendt i august, så livet er ikke så verst. Ha en strålende onsdag!
God ettermiddag fra Dubai, forflyttet meg til W for den siste «natten». Hjemreise med LX 02:00 så blir vel å dra fra hotellet i ellevetiden. Sete på bakerste benk i C men heldigvis tronesete. Ser ikke så lyst ut for oppgradering til F, ingen seter til salgs. Lunch på bassengkanten;
LX byr på kontraktslounge for F-pax og HON på DXB, lurer på om noen har klagd litt på LH loungen. Samme jenta som fulgte meg fra flyet til bilen som ventet på søndag var så hyggelig å fulgte meg fra innsjekk til loungen i dag. Det loves bussboarding for en A330, tws om det et egen for gruppe 1 eller om vi må krøttere oss sammen. Foreløpig snaks og sjampis på loungen: