God morgen fra Paris. Videre reising i dag, først til Beograd via ZRH for noen timers jobbing på flyplassen der før det blir å reise videre til MUC i kveldinga. Swiss på de 2 første før det blir LH til MUC. 45 min forbindelse i Sveits og drøye 3 timer i Serbia så lite rom for forsinkelser om det skal bli noe fornuftig ut av dagen.
God morgen! Her ute på landet er det lavt skydekke, og lite fare for sol. Men jeg skal være inne hele dagen, så det spiller jo ikke så stor rolle.. Ikke lenge igjen til helg og flytur, satser på at ingen av våre flighter blir kansellert.. (*krysser fingrene*) Ellers mister kona de 10 flightene mot julekalenderen, og det er få muligheter for å reise noe mer før utgangen av mars. Jaja Ha en fin en!
Bortimot uendret på LH sin lounge på CDG; LH byr på HON-service og jeg blir forhåpentligvis plukket opp i loungen før ombordstigning. Vil helst gå ombord først i dag siden det sikkert blir kamp om hattehylleplassen. Innkjøringen til CDG byr på denne godbiten;
God morgen fra nordvest. Snakk om kontraster: Kom hjem fra Miami i går og rett på HV øvelse i dag. Ellers er diamanten sikret for neste år. Ha en strålende onsdag
Hilser fra kontorstolen. Lite reiseaktivitet her idag, annet enn et par t-baneturer. Da må man fikse kulinariske utskeielser selv, så om kort tid blir det en spasertur til en ekstern lunch, av et eller annet slag. Det eneste sikre er at det skal følge med en øl. Det er lillelørdag, vettu! Ha en flott dag!
Kontraktsloungen på BEG er fortsatt like nitrist, og det er heller ingenting å hente på selve terminalen; MUC neste, der skal det endelig bli lunsj/middag
Bedre mat å få på BOO, selv om jeg mistenker at burgeren er utsatt for shrinkflation. Snart avgang til OSL for en kort natt på Radisson Blu.
Kan tipse om at hvis man ikke får sjekket inn i app med Air France fungerer det å sjekke inn på automat på OSL kvelden før. Manglet nok bare skanning av pass, men hvorfor krever KL/AF det når det går fint å bare legge inn i app hos alle *A selskap?
Lufthansa sitt "krypinn" på BEG er en av de dårligste loungene jeg noen gang har besøkt, bortgjemt i et vindusløst kjellerrom.... mulig å drikke seg "snydens", men maten så helsefarlig ut. Smått utrolig at Lufthansa aksepterer dette. Min store glede var at jeg ved ankomst til MUC kunne vandre rett inn i First Clas Loungen til Lufthansa i 5.etasje i Terminal 2. Der ble jeg traktert med mat og drikke i nesten 5 timer .... og til slutt kaffe og et glass god gammel Armagnac! Du verden....