God morgen fra godstolen. Tar det litt rolig i dag, må få på en kaffekopp til før jeg kommer igang. Hjemmekontor, så jeg får vasket litt klær og slikt, og kan jobbe uforstyrret med diverse oppgaver. (Og se om jeg finner noen artige bonusbilletter?) Minusgrader på morgenkvisten, så det trim i gresset. Men solen er på vei opp. Ha en fin en!
Og god morgen fra Østkanten, i hovedstaden. Også her er det sol og fint vær, men pt. er det vel omtrent 25 færre varmegrader enn i Østen. Kjapp hoderegning tilsier visst at det er nesten 6 måneder til man befinner seg i Bangkok, som blir neste langtur. Sukk... Jaja, kan jo stagge lengselen litt med å lete etter hoteller til den turen. Har hørt rykter om sterkere krone enn sist man var på tur, så kan jo håpe det ligger noe tilbud jeg bare ikke kan si nei til der ute. Ha en optimistisk lillelørdag!
God morgen fra Sølvbyen. Solen skinner og nattefrosten herjer Stolt òg glad over at min første arbeidsplass viser svært gode tall i dag. Bakteppet er jo dystert, men suksess er likevel suksess. Ha en fin onsdag!
God morgen fra kontoret i nordvest. Mye pes i dag med et styremøte med en svær agenda som venter på slutten av dagen. Men alltids tid til å sjekke IF. T-8 til Finnair og T-21 til Delta long haul.
God onsdag fra jobb i Oslo, hardt med ni timer tidsforskjell fra California, og fire teamsmøter på rappen fra tidlig morgen. Heldigvis ikke så mange dager til helg…
Morn fra Ullevål! Det ble oppgradering til 3-roms på hotellet i går. I grunn unødvendig stor men klager ikke. Dining by amex ble valgt på Grand Cafe med en venn. Eller også mye kjentfolk her som jeg treffer uplanlagt. Konklusjon; bra tur foreløpig I kveld skal jeg treffe en av mine beste venner, det gledes! Ha en fin onsdag
Hellu fra Porsgrunn. Akkurat dimmitert to malehjelpere etter 2x4 timers innsats. De kommer igjen i morra kl 07- kjekt med hjelp altså. Fremdeles 9 dager igjen av langfri, nuh er det en fortjent pils etter dagens økt. Og en diger tomahawk skal grilles i ettermiddag. Livet er lett når sola skinner. Ha en lett dag
God ettermiddag opphavet ville på graven så vi tok like greit runden og ryddet og plantet hos flere. Gamlemor var fornøyd og sliten etter turen, selv venter jeg på en sur telefon eller to siden jeg * sikkert kunne spurt først eller valgt noen andre farver på blomstene* av de i familien som ikke planter selv…. Sånn går livet. Ha en flott dag
Sånn er det vel alltid… Jeg nøyer med med å være sjåfør… Til hagesenteret… og betaler Kjøre til kirkegårdene (vi har 3) … og grave Og da kommer det: «Så flinke vi har vært! Og så pent det ble!»