God morgen fra et hotel i Stavanger Pleier å være bedre vær når jeg er her nede, men det ser traust ut. konferanse straks og en kaffe innabords. Snart helg det er fint. Ønsker dere en fin dag
God morgen! Solen skinner! (Trodde det skulle regne hele uka, så jeg er positivt overrasket) Dagen har endt opp med to veldig viktige møter, litt ut av det blå. Så det kan bli en litt stressende dag i dag. Da er det gledelig å vite at jeg har skaffet billetter t/r ORD, så jeg kan besøke et par nye stater i sommer. Nå må jeg bare planlegge turen, og det innebærer endring av hele ruten som jeg allerede hadde lagt opp.. Ha en fin en!
Morn fra nesten Nationalteateret. Litt kontorering og seminar i dag, før dagen avsluttes ute nær en tidligere flyplass for å se en tidligere trommis i Nirvana skrike litt. Det blir kjekt det. Apropos USA så var franskmennene på ball i dag med denne forsiden. Ha det kjekt
God ettermiddag fra Vietnam. Gårsdagens nattmarkedbesøk bøy som vanlig på mye forskjellig å spise. Jeg sto over frosk på pinne. Endte heller opp med et par hummere til under hundrelappen pr stk God onsdag!
God onsdagsmorgen fra et teamsmøte i Osloregionen. Som @OttoL er dagens destinasjon FBU, her skal de prøve å fly - "Larning to Fly" en form for kampfly, en såkalt "Foo Fighter", blir nok artig, men nok dad-jokes om et dad-band
God morgen fra kontoret i Sandefjord! Siden jeg hadde fri på mandag (Malaga) burde i dag kjennes som tirsdag. Men det kjennes mer som torsdag. Ikke bra.. Helgen må snart komme tilbake! For de som vurderer innkjøp av litt elektronikk har Power 20% via DNB denne helgen. Fikk selv prismatchet hos Elkjøp på en vare Power var tom for. Deilig! Ha en flott en!
God morgen fra jobben med sol og kaffe, og litt avslutting for en kollega som har jobbet her i over 30 år. SAS krav på EU komp og utgifter er sendt, for forsinket fly hjem. Det skal sikkert krangles litt på det. Tidligere krav på utgifter for manglende rullestol følges opp. Nå i dag med 3 epost med spørsmål om hvilke utgifter jeg har hatt, som jo er dokumentert i kravet og i to svar. Bra de følger opp......... PS, rullestolen ble levert i går, til hjemmet i oslo. Så den kom seg aldri til flere byer i Belgia som den skulle. Men den er jo kjekk å ha da.
Happy day fra kontoret i Oslo i dag, har faktisk mye av uken i Oslo istedet for å reise utenlands før på fredag for en gangs skyld. Har hatt muligheten for noen turer til fots i nærområdet rundt kontoret, og Oslo kan se ganske bra ut på sommerstid altså!
Dagens reise til Beograd er utsatt/avlyst. For noen mnd siden, i noe som må ha vært ett meget svakt øyeblikk har jeg sagt ja for å være «verge» for min niese på 14. Fikk heldigvis påminnelse i går kveld. Henne skal nemlig på senior-rock, Foo Fighters. Det sier sitt at en rockekonsert selges med sitteplasser! Tror det var 1998 sist jeg var på konsert med dem, og 2003 sist jeg var på konsert så synes jeg strekker meg langt her.
Ettermiddagshilser fra kontorkrakken. Her ble det endelig tid til en kort lunchpause, innimellom en rekke møter. Dvs. helt innimellom er det ikke, men møtet som pågår akkurat nå går heldigvis på Teams. Med kameraet behørig avslått kan jeg både spise litt og scanne det viktigste på interweb. Om noen timer blir det en tur for å se hva nykommeren S.Spielberg har funnet på denne gangen. Ryktet sier at han har talent, så optimismen er på plass. God lillelørdag!