God ettermiddag fra kontoret på Lilleaker. Selv om det ikke er fullt her på kontoret, er det trivelige å se folk igjen og, ikke minst, spise en god lunsj i kantina. SAS kundeservice roter det litt til. Har tenkt meg til Las Vegas i april/mai, og hadde booket utreise til Chicago. Fant en grei retur fra LA og ringte for å få lagt den til. Det klarte ikke kundekonsulenten. Men likevel fikk jeg en mail dagen etter med billetter hjem fra LA. Ikke noe tegn til den i appen eller på web og jeg hadde faktisk fått tilbake de 36.000 poengene jeg hadde betalt for utreisen. Jeg tok dermed ikke sjansen etter noen skrekkhistorier her på forumet og ringte på nytt, og da klarte han heldigvis å ordne det slik at jeg nå er 60.000 poeng fattigere, noen kroner rikere (jeg hadde betalt for mye skatter!), men langt tryggere på at det blir tur over dammen om et par-tre måneder. T-9 til vinterferie. Tidenes mest sosiale helg (siden corona) før turen med middager, fester og superbowlsamling, og jeg har ennå ikke hatt coroan så det hadde jo vært typisk om jeg får det rett før avreise. Mulig jeg må gjemme meg i et hjørne...
God tidlig ettermiddag fra CDG, og Lufthansa kontraktlounge på terminal 2B(ved gate D56). Matutvalget er vel som forventet mest bolleaktig, men det serveres i det minste sjampis. Eller er det vel ikke mye å melde, jobben gjort og i dag blir rolig hjemreisedag med 45 minutters connection i MUC.
God kveld fra Bangkok. Dagen startet med en tur til Lat Phrao hvor frokost ble inntatt på en skikkelig lokal sjappe, 145thb for 2 pax inkludert mineralvann. Så en tur innom Union Mall der oppe før en utforsket noe tempelgreier nede ved Hua Lamphong. Ettermiddag tilbrakt ved bassenget og nå driver en å gjør seg klar for middag. Ha en fin fin onsdag
Lufthansa med en solid sjampanjeløft på F loungen i MUC(G-gate) Er vel noe av det bedre jeg har fått servert av loungesjampis. Meget innafor
God kveld frå bartebyen! Liket er lufta i nysnøen i Bymarka: Roleg fram til tog- og flyreise mot slutten av helga Ha ein fin-fin kveld, folkens!
God kveld fra Hell lufthavn aka Trondheim Lufthavn Værnes. Her skulle man nå sittet ombord på SK349 på vei mot hovedstaden, men SAS er så hyggelige å by på 45 min forsinkelse ifølge tavler og app. Maskinen som skal brukes gikk fra Bodø for 15 min siden så tenker den faktiske forsinkelsen herfra blir nærmere 1 time og 15-30.min heller enn kun 45 min som SAS tror Jaja vi kommer oss vel avgårde til slutt får man tro... krysser fingrene. Nyt kvelden folkens Edit: Burde jo ikke stole på Avinor. De påsto maskinen var avreist, men flyradaren viser at den forsatt er på bakken på Bodø. Blir vel fort nærmere 2 timer forsinkelse av dette
Ble 1 time og 45 min forsinket fra Værnes før vi var i luften. Fløy inn litt på veien, så på OSL ca 1 time og 35 min forsinket Kun siste etappe hjem igjen nå
Det har vært knallharde diskusjoner om økonomi og bruk av transfer og drosje kontra offentlig transport Bare jeg som er dum