God formiddag fra varmen på Okinawa. Det er jo egentlig tyfonsesong her, og de har i gjennomsnitt syv tyfoner pr år, så vi var litt bekymret for hvordan været kom til å bli disse dagene. Vi har virkelig ikke hatt noe å klage på værmessig. Det har vært 32-35 grader hver dag og rett under 30 på natta. Masse sol og ikke noe regn ennå. Ellers er det alltid med asiatiske hoteller i varmere strøk som først og fremst har asiatiske gjester. Dette hotellet er som en stor sydenresort med sikkert et par hundre rom. Antallet solsenger rundt bassenget: 23. og det er nok. Husk solkrem i varmen!
God morgen fra Sølvbyen. Blå himmel og litt vind i seilene her i dag. Vinden er på utsiden, inne er det rolig med musikk, kaffe og IF. Snart skal vi se noen som bader i kloakkvann i en større fransk by, og kjekke norske gutter som kaster ball til hverandre. Tror eks-forloveden kommer også. T-24 til flytur, og før det skal vi se mer av Norge. Ha en fin onsdag!
I sommerbyen på solkysten begynner dagen tidlig når hunden får det for seg at hun skal ut en tur ..det er enklere med barnebarn selv om de er like tidlig. Hundens eier lander på CPH om et par timer, mens broren allerede er i CPH på vei til Paris. Barnas mor beskylder meg for at de flyr så mye .. Jeg er jo sluttet å fly T-25
God morgen fra den siste dagen i Juli. Sommerferien er over for denne gang, bildet under miner meg på at jeg må bestille leiebil til høstferien på Sicilia. Håper på en Fiat Edit: Minionsene hjalp. Leiebilen er nå halvert i prIs i forhold til førtste bestilling. Ha en fin onsdag alle IF-ere
God morgon frå TIV. Gårsdagen vart brukt til å vitje Trebinje i Bosnia. Vi fekk både bada, ete kalv og køyrt ferge. Madammen hadde berre to nestenulukker i trafikken her. Alt i alt ein bra dag. Tre dagar att til heimreise. Spørst om det ikkje bør bli ny utreise snart og. Helst LH F.
God morgen fra The Loft lounge BRU. Liker denne loungen godt. Mye ledig plass idag og konfektmaker lager sjokoladepraliner ha en flott flydag. Synd ferie er over for denne gang.
God morgen! Straks tid for frokost? Solen skinner, og for noen er det perfekte vindforhold. Men, vi skal ikke seile, så da er det litt i overkant mye vind. Men, det skal løye snart. Tror jeg. I mellomtiden blir det egg og bacon, og et par kopper med kaffe. Ha en fin en!
God morn fra trønderstaden! Da var ferien over for denne gang her også. Trivelig gjensyn med dronninga og 2. etg på returen i går. Jeg og fruen ble omtalt med etternavn og kidsa med fornavn på hele turen. Purser hilst på også. Masse stash til kidsa og veldig bra oppvartning. Servicen her var veldig personlig og milevise over SAS sånn sett. Selvfølgelig litt utdatert HW og ok mat men.
God morgon frå stiftsstaden! Her starta dagen med frukost på Nidelven hotell. Korleis kan ein ellers markera mammas 75-årsdag? Alle vart gode og mette, jubilanten inkludert. Seinare i dag blir det middag og utandørsteater i spelparodien "Slaget på Testiklestad — 10 år i rumpelyset" på Trøndelag folkemuseum. Før den tid litt byvandring då Olavsfestdagane no blir arrangert her i Noregs moralske og eigentlege hovudstad, vedlagt illustrert med Nordens største trepalé: Ha ein fin dag, godtfolk!
Onsdag, grillfest og sol senere på dagen, men først fikk jeg i orden ett par ting hjemme, sånn som å kjøre min siste runde med gullkort, så donerte 10.000 poeng, og med det så er det bare en weekend i Gdansk som nå i August, som sikrer meg de syv siste stegene så er jeg i mål med hele greia
Bare nysgjerrig, hvorfor velger du donere 10 000 poeng kontra å kjøpe f.eks 2 pakker vaskeark til 367kr(frakt inkludert). Begge deler gir 2 steg,som en liten bonus får du også 212 ekstrapoeng på kjøpet av vaskeark I mitt hode er 367 kr billigere enn 10 000 poeng, Men forstår også om andre verdsetter poengene annerledes
God ettermiddag fra solen. Og Norges eneste by? August blir kanskje måneden som viser fra sommer? Deilig er det i alle fall i sola. Snart en liten trille tur på jernhesten. Zara insisterer på hurtig henting av div ting og tang på salget sitt. Så får vi se hvor lenge der blir å vente på utlevering. Når hele Norway Cup er på Oslotur.
God morgen fra South Beach! Trodde inntil nylig at vi skulle hjem i dag, men BA hadde endret datoer for lenge siden og det blir en natt ekstra, litt uklart hva dagen skal brukes på, men noen påstår det er en Strand i nærheten, og at konseptet «ligge på stranden» gir mening.
Når flyet er fullt men det alikevel er et ledig sete ved siden av meg, det også på nødutgang. Enten er det gullstatusen eller så har jeg griseflaks og burde spille på lotto. Turen går til CPH for å se på et cruiseskip. For første gang fikk jeg oppleve taco i SAS-lounge i dag så det er en bra dag