God formiddag fra Grenland. Perfekt malevær av stuetak inne. Prokrastinerer med kaffe og IF først. Skal lage min berømte Paella i kveld, så da vanker det rødvin også. Men male først.. Ha en strøken dag
I dag er det en Embraer 195 som skal fly oss til TRD, SAS Link Alt mannskapet som skal fly oss kom nettopp og minst 4 av 5 var ikke skandinaver … «billig Sør-Europeisk» arbeidskraft?? Det er vel der «streikehunden» ligger begravet? Husker den gangen SAS hoverte over sin egen fortreffelighet når Norwegian brukte utenlandsk arbeidskraft .., Du verden … Fortsatt er det langt å gå på Flesland ..
Ut på tur til solkysten. På gardermoen er det hvitt på bakken. Booket et tidligere fly og kansellerte det andre. Elsker at SAS klarer å få taxes på 455 da jeg betalte, til å bli 194 når de skal refundere de.
Noen av dere som er på innenriksloungen nå? Flyet mitt går først kl17… hadde ikke forventet å være så tidlig ferdig, men jeg trives jo i loungen så livet smiler. Sitter rett ved buffet på en barkrak nær antibacmaskinen og en betongstolpe
Da burde jo det isåfall fortsatt være oppført under taxes, men med et høyere beløp under Non refundable amount, istedenfor å bare bli "borte".
Tidlig morgen fra San Francisco! Har fått unna litt trening og en bøtte med kaffe før klokka var 0600 Etterpå skal club loungen testes før det blir en obligatorisk runde til Alcatraz. Meldt sol og 15 grader
God onsdag kveld fra hovedstaden. Endelig returnert fra MR run til Dusseldorf.. Gikk på hengende håret, men godt å være ferdig og få ca 10k poeng..Ikke fullt så digg å sitte på siden av en litt i overkant stor mann som tok 10 cm av setet mitt på lille Bombardieren fra Dusseldorf til Stockholm..