Sjefer legger seg opp i ting de ikke har noe med! En gang tidlig på 1980 tallet hadde jeg behov for en videospiller og gikk til direktøren og sa at jeg skulle kjøpe det til et opplæringsprogram i fabrikken. Det trodde jeg var rett frem fordi han aldri blandet seg inn i noen investeringer under 500 000 kr, men nei dette var noe han skulle undersøke og mene noe om fordi han hadde en svoger som kunne mye om dette! Jeg ville ha en VHS-spiller, men svogeren visste bestemt at Beta var det beste! ..... opplæringsprogrammet var på VHS så jeg måtte bruke litt tid på argumenteringen Direktøren og svogeren var fra Toten
Når det piper i telefonen er en ting, når det piper ved boarding hos Swiss og det betyr setebytte fra 9A til 1G, det er noe helt annet; LPGS er vist ut, det er Pommery Cuvee Louise 2006
Har slitt ut 2 sett, men det har tatt noen år. Til slitt så fester ikke nye øreputene skikkelig lengre.
Av-og påknappen er begynt å gå i ein heilt annan himmelretning enn den eigentleg skal, so den vil ikkje slå seg på.
God ettermiddag fra hovedstaden! TIlbake foran pc'en etter en deilig markatur i lunsjen. Tikker plutselig inn en epost fra Delta om at innsjekk har åpnet. Booket denne for 6k poeng i Oktober i fjor og har helt glemt den (ikke synlig hos SAS).. Går vel ikke glipp av så mye, da hele turen er i Eco. Men noen dager på St.Maarten hadde jo ikke vært så dumt nå... Er det mulig å komme seg til Tokyo før 22:00 i morgen kveld da..?