Onsdag i bartebyen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 10. mars 2021.

1. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    76,502
    Bonuspoeng:
    293
    Det vet jeg ikke, aner ikke hva du har sett og ikke. Og smaken er jo som kjent som baken.

Jeg vender stadig tilbake. Er interessert i byutvikling, arkitektur, mat, rockehistorie etc. Liker å finne steder som jeg kjenner fra filmer og tv, rare steder som har historie som jeg synes er interessant. De fleste "standard" turist-greiene synes jeg er ganske uinteressant. Venice Beach, Hollywood blvd feks. Men, også der ligger det spennende restauranter med historie i veggene, men man må vite hvor de er.

Å kjøre rundt på måfå er lite interessant, man må ha mål for hva man skal se, og reise mellom disse stedene. Eller kjenne noen som bor der, det hjelper.

Men, jeg har forståelse for at noen ikke synes det er spennende.

Liker å kunne gå på små konserter med relativt kjente folk.
    upload_2021-3-10_12-33-27.png

2. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    6,000
    Bonuspoeng:
    183
    God lunch fra det sørlandske!
    Da er dagens 3. teamsmøte unnagjort, og jeg beveger meg langsomt mot hvilepuls (I hvert fall til jeg tar ettermiddagens treningsøkt i kveldinga).
    Værmeldingen er dyster, men håper på at "YR" treffer med sine prognoser. I så fall: kun snø/sludd noen timer på natten, og så kommer resten av de 32 mm "ferdigmåket" på torsdagen.
    Det er jo streng nedstenging for tiden, men skal likevel bestille noen nødvendige turer KRS-BGO for de kommende ukene.
    Synd at det er så vanskelig( DVS uforholdsmessig dyrt å fly om OSL :( )
    Ha en fortreffelig lillelørdag!

3. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    17,673
    Bonuspoeng:
    183
    Hei fra Porsgrunn. Meldt en helsikes mange millimeter med nedbør fra kl 18 i ettermiddag. Planlegger å kjøre opp til Plantasjen å kjøpe noen vedsekker. Har svidd av 70 sekker à 60 liter hittil i år. Tomt i kjelleren.
    Fri et par dager igjen. Hjemmelaga pizza, rødvin og champions league i kveld.
    Chill out

drsyk, oddA, Eddie47 and 8 others like this.
  4. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,287
    Bonuspoeng:
    183
    Onsdag på Granka, sol og sommer som vanlig :cool:

IMG_20210310_150338-01.jpeg

drsyk, oddA, ArthurDent and 8 others like this.
  5. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    19,454
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra hovedstaden.

Litt småflaut å handle deodorant for 1.794 kroner på Apotek 1 i dag, men hva gjør man ikke for knappe 12.500 eurobonuspoeng :)

Tilbudet varer forøvring til 6. april hvis andre også får lyst på deodorant.

drsyk, oddA, Kristian and 8 others like this.
  6. Finnks

Finnks Banushare

Likes mottatt:
    1,052
    Bonuspoeng:
    93
    06. april ja! Takk, da sparte du meg for å vente i telefonkø for å sjekke varigheten på tilbudet :)Tenker det blir mange velduftende bonusjegere snart

Sunnfjordingen and EndreD like this.
  7. Durek

Durek Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    512
    Bonuspoeng:
    93
    Er noe smitte på jobb nå, så fryktet å bli satt i karantene. Men har fått bekreftet at jeg ikke er nærkontakt med de smittede, så da blir det hamstring i morgen :)

Kristian and holmen like this.
  8. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,973
    Bonuspoeng:
    183
    Har sett Motorhead på en liten scene i europa også :) Ellers forsøker vi alltid å gjøre ting som ikke er "Typisk turist". Men for all del. Både LA og SF er to byer jeg ikke likte, men som jeg likevel har tenkt å gi en ny fair sjangs når verden blir normal igjen :)

Apropos byutvikling... det og LA er to ting for meg som ikke matcher helt

9. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    28,924
    Bonuspoeng:
    293
    Eg har som @holmen sansen for plassen. Studerte i Santa Barbara eit år og har dermed mange venner i Los Angeles-området. Med unntak av Griffin Observatory kan eg styre mi begeistring for dei verste turistfellene. Det finst mykje god mat der (og godt øl), som i dei fleste storbyar. Mange konsertar. For den sportsinteresserte finst det ishockey, basketball og fotball. Skal du til området igjen bør du komme deg ut av byen og sjå andre delar av «SoCal». Santa Barbara er ein mykje trivligare by som absolutt er verdt eit besøk.

Eddie47, EndreD and holmen like this.
  10. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    76,502
    Bonuspoeng:
    293
    Der var ikke Motorhead faktisk. Det var Head Cat. På The Roxy, ca 100 tilskuere. De skulle egentlig spille sist, men Lemmy orket ikke å vente på oppvarmingsbandet, så de gikk på scenen først. Etterpå kom det et veldig gøyalt psychobilly band som heter Cold Blue Rebels. De hadde vi ikke hørt om før, men de ble vårt lokale favorittband. Så dem flere ganger mens vi bodde der. Vokalisten er også vokalist i Jetboy. Etterpå dro vi til Rainbow og hilste på Lemmy.

LA driver også med byutvikling, bare ikke på samme måte som vi gjør.. Men historien er spennende for en byutvikler som meg.

OttoL and EndreD like this.
  11. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,287
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra San Augustin Gran Canaria, det går mot kveld og det er på tide å ha meg en tè på kvelden :cool:

IMG_20210310_202819-01.jpeg

drsyk and oddA like this.
  12. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    885,885
    Bonuspoeng:
    293
    Du verden ....

13. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,368
    Bonuspoeng:
    183
    IMG_20210310_113740.jpg Slik går no dagan på jobb. Over eit år siden me torde å gå på eit så ambisøst prosjekt!

IMG_20210310_212827.jpg

Upsaker, drsyk, holmen and 2 others like this.
  14. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,608
    Bonuspoeng:
    183
    Hadde du ventet en dag hadde du fått trippel Trumf i tillegg.

Maggie liker dette

Del denne siden