Det går framover. Kanskje @Stuttfeiten kan invitere på "Grill og bonuspoeng" i sommar sidan han bur rett ved flyplassen i Florø
God morgen, på nippet til ettermiddag... På tross av ferie denne uken har jeg tatt et lite møte med min veileder for å finne ut om min nye sti ift min PhD er OK, og det var det, heldigvis. Reisemessig... aner ikke. Kanskje jeg skal finne på noe i helgen? Men alt er jo ganske begrenset enda, så kanskje heller investere penger på polet? Ha en flott dag
Litt etter 1958 ja....men fattern har fortalt historier om den vintern , samt har mange bilder fra vintern-58. Glad jeg ikke skulle måke snø da.....
God ettermiddag, Her fra Ona kan det meldes om 9 grader, delvis sol, og en liten kuling suser rundt husveggen. Var seint ute i natt for å få et glimt av nordlyset, det tok sin tid før skydekket sprakk opp. Traff ikke puten før kl 4, men fikk nå sett litt nordlys. Nyt lille lørdagen folkens!
God ettermiddag fra hovedstaden. Dag 2 av 3 av FRS er unnagjort. Var enda triveligere for 4 år siden. Da var kun eldstedattera og jeg på vinterferie. Vi fløy Norwegian til Ft Lauderdale, takket nei til oppgradering til Premiumsetene deres (usikker på om jeg ville svart det samme i dag...) Flyturen gikk likevel greit og vi hadde en knall tur. Litt jetlagged de første dagene, så vi fikk med oss soloppgangen på SoBe.
For to timer siden fikk jeg beskjed av telefonen min om å komme meg til OSL, for å rekke flyet. Som gikk til MUC, hvor jeg skulle videre med ANA F til HND.
God kveld fra Oslo. Champagne på en hverdag er crazy - litt pga. egen bursdag - egentlig kun pga. egen bursdag. 25 arbeidsdager til påskeferie, og X dager til neste flytur.