Onsdag i østen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av obay, 18. febr 2026.

1. obay

obay Veteran

Likes mottatt:
    7,313
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen!

Tidlig oppe da vi sov godt på turen nedover med KL. Topp service og det nye (vet ikke om det er nytt lengre men?) biz produktet er jo ganske så bra.

Sentosa utforsking etterpå før vi skal få med oss siste del av feiringen av kinesisk nyttår - i chinatown.

Ha en god en!

17713729380474961562245284658659.jpg

ordnetseg, Henrik, magnusant and 15 others like this.
  2. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    13,584
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Rayong!

Kom fram i går kveld og dro rett til Laem Charoen Seafood for å spise middag. Det var nydelig.
    IMG_9141.jpeg IMG_9142.jpeg

Nå står en full dag med møter på programmet.

Ha en strålende dag!

3. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    29,092
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Key West! Vi tok turen innom favorittstedet vårt, Smoked BBQ, helt fantastisk mat og stemning. Anbefales på det varmeste til alle bonusnisser.
    IMG_6508.jpeg
    IMG_6510.jpeg
    IMG_6513.jpeg
    Et annet flott innsidertips er Fort Zachary Taylor Historic State Park, perfekt for en rolig og nydelig solnedgang. Kom gjerne et par timer før med en piknikkurv og noe godt i glasset,det gjør opplevelsen enda bedre:)
    IMG_6533.jpeg
    IMG_6590.jpeg
    God onsdag alle bonusnisser :)

4. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    4,290
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra halvveis til Østen, eller Midtøsten. :)

Her våkner vi sakte alle mann, straks frokost. Tikket inn en epost fra Amex om opptjent CT. Da har man 4 ubrukte, men har en booking 2 skal kobles på når vi nærmer oss avreise i sommer, sånt sett ingen fare.

Ellers melder jeg om sol og skyfri himmel. Ut å utførsel byen i dag! :)

God onsdag til dere alle!

ordnetseg, haifinn, Maggie and 16 others like this.
  5. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    10,265
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra kontorstolen.

Her har man vært svært så effektiv den første halvtimen: har allerede booket både flybilletter og hotell, til en liten europatur til sommeren. Eneste ulempen med å ha den reisen på plass er: hva skal jeg lete etter nå, uten gjenværende planer? Hmmm... her trengs litt inspirasjon, så da er det bra med innlegg fra Østen i dagstråden.

Ha en flott onsdag!

ordnetseg, haifinn, Maggie and 14 others like this.
  6. ccurrahee

ccurrahee Jobber med detta gullkortet da….

Likes mottatt:
    39,790
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra jobben…. Snart litt varme i kroppen igjen. For i dag var det bare kaldt synes jeg.

Calling, ordnetseg, haifinn and 6 others like this.
  7. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    886,303
    Bonuspoeng:
    293
    Onsdag på solkysten!
    Som arveprinsessen sa: Det er nok nå! 1178993C-388E-4F8F-AC5B-E81671ADD318.jpeg

Rscott, Calling, ordnetseg and 14 others like this.
  8. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    77,602
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    Kulden er visst tilbake, for her er det kaldt! Men varmen er på i bilen, så jeg er klar for avreise om litt. Må på bortekontoret i dag, for bilen skal på service. Ellers hadde jeg nok blitt hjemme.

Biofuel er handlet for helgens eskapader, endelig skal jeg ut og fly igjen!

Ha en fin en!

Rscott, Calling, ordnetseg and 11 others like this.
  9. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    36,284
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdag fra Oslo!

Dagstur til Køben i går unnagjort og må gi litt skryt til SAS. Hadde ikke turt å satse på 18.00 avgangen da det var litt for tight ifht møter. Neste avgang er av en eller annen merkelig grunn først 21:20 så regnet med noen lange timer i loungen før sen hjemkomst.

Ankom CPH med taxi 17:30 og tenkte, la oss gjøre et forsøk. FT sikkerhet kjapt og ti min gange til gate. Der var boarding akkurat startet. Fikk beskjed om at det var helt fullt men at en pax ikke hadde sjekket inn enda, så jeg kunne vente å se. Når det begynte å tynnes tok agenten en telefon til den fraværerende passasjeren og fikk bekreftet at hen ikke skulle med. På dette tidspunktet hadde jeg vært glad for midtsete på bakerste rad for å komme tidligere hjem. Men BP med sete 5F oppgradert til biz ble spyttet ut og jeg var på vei hjem.

IMG_5565.jpeg
    Vet ikke om det var EBD som var utslagsgivende, men uansett veldig fonøyd med utfallet, og kudos til serviceminded gate agent. :)

Rscott, Calling, ordnetseg and 17 others like this.
  10. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,542
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra kontoret i nordvest hvor det snør i dag også så må nok ut med fresen i kveld. I dag tidlig røk slangen på dusjhodet så vannet stod plutselig i alle retninger så må innom en eller annen rørlegger butikk for å skaffe ny slange.

I natt kom det inn 5000 poeng fra conscious traveler også så er meget bra i rute med diamanten. T-20 til MIA hvor jeg ikke klarer å bestemme meg hvor jeg skal overnatte.

Ha en fin lillelørdag.

11. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,562
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra rikssetet, eller noen durabelig stenkast derifra. Det er kjølig, men lysere og antydning til sol, så vet ikke om det er placebo eller våryrhet som er i anmars, men det er en positivtet å spore, liker det.

Et par dager til ego trip til ORD, ingen planer der, mest for å utnytte kalenderluke, men blir antagelig noe junk food, miami ser jo mer hyggelig ut, men sånn er det.

Ønsker dere alle en nydelig midtuke!

12. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    13,127
    Bonuspoeng:
    183
    God litt på dag fra hovedflyplassen. SK4112 til Bodø, før kveldens kamp mellom Glimt og Inter. Litt sykt å ta innenriks for å se Inter spille CL, men la gå.

Ha det kjekt :)

Rscott, Nordlands, Calling and 10 others like this.
  13. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    46,545
    Bonuspoeng:
    293
    God tidlig ettermiddag fra MAD, taxer ut nå med drøyt 40 minutter forsinkelse. Har i utgangspunktet 50 minutter i MUC før LH2454 til OSL, blir knapt men går nok fint.

Blir jo ikke tid for lounge i MUC men har BK i handbagasjen så klarer meg fifint

Last edited: 18. febr 2026
    funkenstein, Rscott, Calling and 10 others like this.
  14. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    11,616
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra østsiden av Saint Martin. Forsøkte å bestige Pic Paradis i morgentimene, men stiene fra vår side av øyen var såpass gjengrodd at det ikke var noe særlig å gå på. Resignerte og stakk innom et pâtisserie og nå kongefrokost på balkongen.

Litt skyer men blir nok en knalldag likevel. Dagens største bragd blir kanskje å finne en frisør og kutte av noen løpemeter med hår.

Ha en konge en!

IMG_7500.jpeg

funkenstein, Rscott, Upsaker and 12 others like this.
  15. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    13,505
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld frå Nagasaki, her er det lanterne festival i fbm med Kinesisk Nyttår.
    Mest jobb, men får sett litt. Godt å vere tilbake her i Nagasaki.
    IMG_9488.jpeg IMG_9496.jpeg

Rscott, Upsaker, Henrik and 13 others like this.
  16. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    13,127
    Bonuspoeng:
    183
    Skal ikke si mye positivt om Bodø, men å kunne gå fra flyplassen til sentrum er så deilig

Og fin innflygning
    IMG_4763.jpeg

Gikk også forbi et sted som heter Burgasm, som selvfølgelig slo an hos min elendige humor.

funkenstein, Rscott, Upsaker and 11 others like this.
  17. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    18,034
    Bonuspoeng:
    183
    Hallo fra Grenland.

-15 da jeg kjørte hjem fra nattskift på morran. Nå er det usle minus 3. Fyrte akkurat opp med ved i illegg til varmepumpa.

T-24 til Miami.
    Ser det er 22 grønne seter i biz nedover- vi er 4 pax som flyr premium t/r.
    Lagt inn minimum bud på 28k poeng pr pers.

Så får vi se- har dagflygning og 4 seter på rad 20.
    Tipper det kan bli god stemning uten biz seter også:D

Hjemover sier SAS det er fullbooket i biz på nattflyvning, så det blir rad 20 og oppblåsbar puff for å få en liggeplass. Får se åssen det går med meg på 184.

Ha en oppvarmet dag, og heia Bodø. Fin anledning til pubtur i kveld

Last edited: 18. febr 2026
    funkenstein, Rscott, Henrik and 8 others like this.
  18. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    886,303
    Bonuspoeng:
    293
    Hadde du det kjekt? ⚽️

Del denne siden