God nyttårsaften! Ramlet inn en hotell-belastning på DnB PB MC på årets siste dag, så da ble sannelig atter nye 10000 SAS level points mine i siste liten før DnB nullstiller og gir nye muligheter i 26. Meldt på 15k kampanjen, men trenger den antagelig ikke. Selv om Gdansk faktisk frister bare for å se stedet (har hørt mye bra fra polske venner) og samtidig få 4 av 10 flights på en eneste helge-utflukt. Resten skjer organisk på Norden-flights uansett Googles Gemini AI er fantastisk, inkl AI bilde-tjenesten Nano Banana. De har selvsagt en ide om hvordan ting vil se ut på Gdansk turen min
God Nytt År folkens!! Rolig aften hjemme med fruen og hund, enkel middag etter nok spising de siste dagene; Rolig avslutning på reiseåret for min del, ikke noe siden hjemreisen fra TLV i midten av desember. Januar ser heldigvis til å starte greit…
Så videoen en gang etter kl 22, det var for tidlig. Poengene kom ikke med en gang. Men ser dem er på plass nå. Tro om det hadde hjulpet å utsette videoen til nå? Jaja, godt nyttår alle sammen