God morgen fra SAS loungen på OSL. Turen til Japan har startet Reisebrev her: https://insideflyer.no/forums/threads/f1-japanese-grand-prix-og-hiroshima.22768/ Ha en flott lille-lørdag, i luften eller på bakken!
God morgen fra jobben. Det blir vel en slags milesrun i dag, med besøk i København, riktig nok med overnatting. Etter at det ble 2 og ikke 3 segmenter på forrige flyvning som skulle ordne opp i julekalendertilbudet. Jeg fikk aldri noen bekreftelses epost, men har per telefon fått bekreftet påmelding av kampanen, så får vi se. Ellers konstaterer jeg at noen vasker gatene i Oslo fra oven. Bra det så kanskje litt av støvet som hadde begynt å virvle blir med ned i diverse sluk.
God morgen fra hjemmekontoret. Ute både sludder og regner det, men inne er det så trivelig det kan få blitt foran et par pc-skjermer. Godt å se at folk er på reisefot. Her har det også begynt å krible i reiseføttene, når man tenker på at påskeferien ikke er langt unna. Men langt vekk, det skal den bli. Vel, vel, her må det gyves på med litt jobbing. Innboksen bør være, om ikke tom, så i alle fall oversiktlig, før noe som helst reiseaktivitet kan bryte løs. Ha en flott onsdag!
God morgen fra SK251, straks landing. Har brukt Starlink til å catche opp på forumet. Mange tråder å lese, mange likes å dele ut. Vært noen hektiske dager med jobb og egen 40 årsdag har gjort at IF dessverre har blitt nedprioritert. Det er snart påske og LHR som destinasjon med gjengen hjemme. Men i dag er det BGO, i morgen AES. Så der skal flys litt! God onsdag videre til alle!
God morgen fra MBT. Værtjenesten leverer ikke iht forventningene og planen om middagslaging på bålpanna utgår. Må en tur til LJU i morgen, for å komme fram i rett tid må jeg starte reisen i kveld men overnatting på MUC og videre reise i morgen. Snart sommerprogram forhåpentligvis.
God morgen/formiddag fra frokosten til Scandic Nidelven. Er vell et tegn på at man er her litt for ofte når baristaen spør meg om «det vanlige» med et «». Tredje frokosten her så langt denne uken, og blir aldri lei. Kan ikke klage som student hvertfall! Ikke ofte solen skinner i bartebyen, så får prøve å slikke så mye sol jeg kan i dag. Turen går videre til SVG på fredags morgen.
Morn fra vest! Gradestokken kryper oppover, og sikkert vårtegn er at det gjødsles på jordene rundtomkring. Lukter pæææng, vil enkelte si. Jeg lukter heller på kaffen, og så sluker jeg den. Uvanlig treg morgen. Siste finpuss av planlegging til påskeferien, og skyfle unna mail er dagens plan. Ha en vårlig dag!
God lille-lørdag fra Sørlandet. Her tikket det akkurat inn en melding fra SAS om at flyet til Porto i mai er kansellert. Kjedelig når man har styrt med å ordne seg fri og det ikke finnes noen alternativer. Da blir det vel danskebåten med ungene i stedet for.
God ettermiddag fra (tidligere) gullstua. Har hentet reisefølget, plassert bilen på P10, sjekket inn bagasjen (helt til SGN, selv med separate billetter), og kommet frem til loungen. I dag er det visst den internasjonale vaffeldagen, så her er det vaffel å få. Vi har veldig god tid her på OSL, litt mindre på CPH. Satser på at alt går smooth likevel. Hadde et håp om å komme med flyet kl 15, men det var visst overbooket. God tur til oss! Ha en fin en.
Turen starter bra med melding om 20 min forsinket avgang. Vi har 45 min i CPH, så enn så lenge går det fint. (*Krysser fingrene*)
Impulsbooket til Praia, TAP hele veien. Første dagene i desember. Fikk i det minste brukt en CT men ser jo nå at det ikke er noe som ligner på kjedehotell der. Noen som har vært og har tips? Eller bare å ta med telt?
Landet akkurat i CPH, 30 min forsinket. Flyet til BKK skal egentlig gå om 15 min. Vi ventet egentlig på piloten vår til BKK i Oslo, men han kom forsinket inn fra BGO, og er på neste fly, så flyet til BKK er 40 min forsinket.