God føremiddag frå Kolvereid. Madammen og systra er på besøk hjå ei gammal venninde med ungane på slep. Eg fekk ein lovnad om å få vere «heime» og slappe av, men rett før eg drog fekk eg utlevert dagens ordrer, sjølv om vi er på ferie. Jaja. Eg får vel gjere som ho vil. I morgon er det flydag. TRD til BGO. Jammen kom det trumf i går og. Eg tvilar på poenga kjem til bruk før i 2024. Viss eg ikkje klarar å få organisert ein dugeleg haust- eller vinterferie.
Spørs jo hva formålet med turen er, kun mat og drikke, eller også noe fysisk aktivitet. For mat så kan jeg vel foreslå enten Glass eller Köl, evt Guru om det er ønske om noe Indisk (selv om lokalene er av heller middels kvalitet så er maten god). For drikke kan en ta en tur inn om Tapp & Kork for et greit utvalg med øl. For litt mer utvalg i vin så er det mulig å ta turen innom Syd. Molde er jo ikke store plassen, så du spaserer vel innom alle nevnte plasser på 5 minutt
God ettermiddag fra "kontoret" i Budapest. Siste dag her før hjemreise klokken 10:00 i morgen har så langt i tillegg til jobb blitt benyttet til litt plate-shopping. Diverse bokser meg vinyl i forskjellige farger er handlet inn, blandt annet Grateful Dead og David Bowie får lov til å bli med hjem til Norge.
Gratulerer! Har selv time i starten av Oktober. Har prøvd kalkulere gjenværende vaksinedoser (her i Trondheim), samt basert på at en får samme antall pr uke som nå, at justert tidspunkt blir en gang i midten av September. Da kan det da faktisk være grønt lys for høstferie
Grusom ettermiddag fra hjemmekontoret 2stk ct som først var booket til Bali 20, så California 21 og nå frigjort med gyldighet ut september i år for nok et forsøk på California gikk rett vest i dag. Hadde 4x enveis bookinger som jeg nå kansellerte 1 og 1 til ny ct booking. Tror du ikke at 2x biz + 2x plus billettene ikke kom tilbake til systemet? Aldri skjedd meg tidligere, jeg refreshet siden x antall ganger og prøvde søke direkte fra chp uten hell Vurderer sykemelde meg ut uken Update: Det merkelige er at jeg så det kun lå 2stk bonus billetter i go før jeg frigjorde mine 2 i plus og 2 i biz.. Etter at jeg frigjorde var det 4 ledige i go. Akkurat som enten plus eller biz kom tilbake som go og de to andre forsvant ned i det sorte hull
God kveld fra hovedstaden. Etter noen mørke skyer og noen tordenskrall i ettermiddag er solen tilbake nå. Har vært en fin dag, har hatt fri og ruslet i marka i solskinnet. Absolutt en avslappende onsdag. Siden det er fri i morgen også, og det er lillelørdag så blir det litt godt i glasset nå Nyt kvelden folkens