god ettermiddag fra det kalde sør. 7 dage til årets CT tur, og oppdaget akkurat at det blir nye SQ suites fra PEK-SIN, så da er det bare å glede seg enda mer. god dag til alle
God lille lørdag fra hovedstaden. Kaldt har det blitt og kaldere skal det bli! Ikke stort å rapportere fra hovedstaden i dag utenom at man har fått handlet litt julegaver. Alltid kjekt når betjeningen tilbyr seg å pakke inn gaven!
På ganske nøyaktig 14 dager gjorde jeg i 2005 ifb med en foredragsturne: OSL - LHR - MUC - MXP - ZRH - JNB - BKK - TPE - ICN - SFO - SAN - LAX - ATL - ORD - CPH - OSL. Rett nok ble jeg ikke værende alle steder (noen var mellomlandinger), og jeg var en ung kjekk kar den gangen. Men lell, det var godt å sette seg på flyet i ORD og vite at nå, nå skulle jeg hjem
Da var det onsdagskveld og det tikket akkurat inn en hyggelig epost fra Travelhacks! Min tur til NYC i juni 2020 er nå oppgradert til biz begge veier! Nå venter jeg bare på samme epost for en flyvning fra NYC i slutten av november. Lever fremdeles i håpet om at jeg slipper å dra via ARN på returen!
Noen som vet hva som skjer på Schipol? Sånn utover det som står på norske nettsider. Har Leon Latex stuck på flyplassen der nå og det vrimler av politifolk med gunnere, politihelikoptere som henger ute og mer action enn vanlig.