@RoadKing skulle ta en Eddie og @mathiasfe tok en RoadKing ... du verden så trist ... at det går an glemme
@mathiasfe , slapp av og ta deg ei brødskive med røykelaks. Radisson Hotell Pera har flotte rom, nokre av dei med boblebad på terrassen. Knallutsikt over nyttårsafta i Miklagard. Det blir eit minne for livet. Seychellene blir liggande eit par år til, og du kjem deg dit på neste CT. Go with the flow, og gjer det beste ut av det. Om ikkje anna er du no på InsideFlyer sin wall-of-fame. Men jau, eg føler med deg. Eg kunne ha gjort akkurat det same... Chin up and face forward!
Å nei og nei Medfølelse og trøst sendes din vei fra regntunge Bergen. Hvis det er noen trøst, så er det nok bedre å være i Istanbul
Liten update trengs kanskje her .. Trodde telefonen stilte seg inn på ny tidssone automatisk og fulgte klokken på telefonen. Da jeg kom ut av dusjen og trodde jeg hadde en time igjen til flyet gikk, hadde det gått for 15 minutter siden. Ja, det er helt sykt idiotisk av meg. Har stått i kø hele kvelden og ventet på svar. Bonusbilletten blir avbestilt, så returen er gone. Dessverre. Det jeg hadde gledet meg mest til. Har kikket litt rundt og fant billetter med Qatar til Seychellene i morgen, ankomst på morgenen den første januar. De har jeg akkurat booket. Så blir en dag forsinket til Seychellene. Returen er først med SriLankan til Dubai og så med Emirates til Kuwait. Så det står fortsatt. Nå må jeg bare finne en måte å komme meg fra Kuwait til OSL/BOO. Fant noen billetter som ikke er så alt for dyr, men skal vurdere det litt til. Mulig jeg skipper Kuwait og drar rett hjem fra Dubai. Nå sitter jeg og venter på bagasjen min i lost and found, så må jeg bare finne et hotel i nærheten og så skal jeg prøve å komme meg med flyet i morgen kveld. Begynner å bli litt sliten nå, men det får bare gå. Takk for alle støtteerklæringer!
Utruleg kjipt! Får håpe du får laga til eit alternativt opplegg og at du kjem greit ifrå det økonomisk.
Nå har jeg snakket med SAS kundeservice i dag og han jeg snakket med sa at det var en liten mulighet for at returen kunne bli stående (fordi det er en bonusbillett), hvis jeg ringer og snakker med de på mandag. De kunne ikke gjøre det i dag, var vist intern support jeg måtte snakke med og de er ikke på jobb i helgene. Er det noen som har erfaring med dette? Altså å miste en flight på turen og likevel kunne ta returen på en bonusreise?
Kjedelig slutt/start på året! Håper det løser seg greit for deg likevel. Masse sympati herfra også! Følger spent med videre på ferden din.
Nå har jeg kommet meg tilbake til IST og tror du faen ikke det er samme gate, som jeg skulle reist fra i går, som jeg reiser fra i dag .. I dag sitter jeg ved gaten og venter. Tok en uber fra Hampton by Hilton Atakoy, og det er vist nok ikke tillatt for uber sjåfører å kjøre dit, så sjåføren min kjørte til en halv-shady parkeringsplass og begynte å skrive en manuel regning/bestilling, som jeg skulle vise hvis vi ble stoppet av politiet. Ide vi kjører inn på flyplassen ber han meg om å avbryte turen i appen. Det var heller ikke mulig å bestille vanlig bil, så ble en uberXL på meg, med skinninteriør og USB-utgang for lading. Pri check-in for alle som er Ruby, Sapphire eller Emerald i OW, så jeg fikk brukt mitt utgåtte status match-gullkort (nå sølvkort) fra AB til noe i alle fall Snart blir det QR til Doha med nødutgangsete i økonomi og videre til Seychellene derfra i natt. Framme 10.15 lokal tid i morgen, ca 28 timer etter planlagt ankomst.
Uff sender masse medfølelse og håper du får utnyttet noe av returen... God tur videre må du ihvertfall ha uansett også får vi håpe du får nyte noen fine dager på Seychellene nå om ikke annet
Jeg har ingen direkte erfaring, men jeg mener bestemt at det er slik (så vidt jeg husker var det etablert konsensus på FT noen tid tilbake). Mulig dette gjelder kun på SK-metall, men det vet jeg ikke. (Det vil nok være verre om du er avhengig av velvilje fra LH enn om du bare må forholde deg til SK) Uansett: Ring med det samme de åpner på mandag og lykke til!