Ny tur til India er under planlegging. Er jobb tur, og det er Economy som gjelder. Reiser nedover fra AMS neste gang, og da er det nok Emirates som blir mest fornuftig. Spennende å få prøve A380 også. Tips til setevalg? Er rekke 41 ved vinduet et greit valg? På hjemreisen har jeg flere muligheter. Sist reiste vi fra Abu Dhabi med Etihad. WB fly, mulig 777? Nå har jeg mulighet til å reise med Etihad, Emirates eller Turkish ser det ut som. Hvem ville du valgt? Og hvorfor? Ingen gir jo opptjening for meg som bruker stort sett SAS/Skyteam, men kan nok matche til Elite på TK.
Får litt ulike beskjeder fra SAS på dette med Etihad. Nå ligger det hos Diamant mailen for etterregistrering, har ligget dere i 1,5 mnd, men intet nytt.
Vi vet jo ikke hvilken by du skal fly hjem i fra, så da er det vanskelig å gi tips angående dette. India er jo ett enormt land, så det er stor forskjell på dette her.
Fra din liste vil jeg generelt si at Etihad er best, Turkish nummer 2, og Emirates er dårlig og oppskrytt bling-bling flyselskap med plastikk som skal se ut som gull. Men det spørs jo kanskje mest på ruten du er ute etter? Selv om vi liker å fly her i dette forumet
Ble Emirates ned via DXB, med a380. Meget bra fly. Air indigo videre, helt ok. hjem air india express til AUH, og deretter Etihad til CPH. Meget sliten etter den turen. Stappa fly, og å sitte ved nødutgang var ikke bra.