Det skjønner jeg. Men å få en telefon tidlig på morgenen, som sier du ikke har vunnet. Hver sin smak sier nå jeg. Men lykke til med de som er med på dette.
Hvis jeg vinner 100k på å ta telefonen, så er det verdt det for meg. Du har brukt flere kalorier på å svare her enn du hadde brukt på å svare på telefonen.. Du velger selv når du vil ha telefon. Mellom 0500 og 1200.
Den er fair ser jeg, men at de også ringer for å si at du ikke har vunnet skurrer litt for meg. Men det er vel for å øke spenningen ...
Vant akkurat 10.000 kroner, så det er greit for meg! De ringer for å vekke deg, ikke for å si at du ikke har vunnet.
Det så helt nydelig ut. Et kort spørsmål. sitter og skriver på et lite reisebrev fra NY akkurat nå og prøver å få lastet opp bilder, men får bare feilmelding, noen gode tips til hvordan jeg kan lastet opp?
Hva sier feilmeldingen? Mulig det er noen restriksjoner på feks om at du må ha et antall poster før bilder kan legges ved.
Vet at om du har en ny iPhone 11 feks og skriver innlegg på en macbook så får man ikke lastet opp bildene fra iPhonen fordi de er i HEIC format eller noe, men opplasting av bildene fra telefonen og til forumet.... det går..
Fikk kun beskjed om at det var en error. Bildet laster tilsynelatende opp, og rett før det er på 100% bråstopper det, og varsel om error kommer fram. Velger "Last opp fil" når jeg prøver å sette inn bildet i reisebrevet, siden sett inn bilde-knappen henviser til en URL. Mulig jeg ikke helt skjønner hvordan jeg skal gjøre det, derfor spørsmålet. Jeg må innrømme at jeg også har slitt med å finne linken til hvor jeg skal starte reisebrevet. Men jobber med å bli kjent her inne.
Velkommen til forum og takk for at du vil bidra. Tror det er så enkelt at du må ha et vist antall innlegg for å poste bilder og linker. Uten at jeg husker detaljene nå på morgenen. For å starte en ny tråd går du inn i forumet på det aktuelle temaet feks " reisebrev" eller "SAS Eurobonus" Da finner du start ny tråd til høyre over info om din egen profil. Ellers er det godt med tråder når det gjelder spørsmål og info ( men aldri for mange reisebrev ) også den fine tråden om å søke på forum. Er fin å lese for å finne tråder som allerede finnes og inneholder info om ditt tema
Velkommen til forumet! Som det nevnes over her, så må du ha flere innlegg før du kan poste linker, legge inn bilder og starte tråder (i alle fall linker). Det er 10 som er tallet, så du må svare på et par tråder til om ting og tang, så skal det gå bedre etterpå. Reisebrev er alltid velkomment i hverdagen på kontoret Jeg bruker også "Last opp fil" for å legge inn bilder. Så finner jeg bildene jeg vil legge inn, og så lastes de inn. Så må man velge å legge inn som Thumbnail eller Full Image for å få det inn i posten. (Jeg bruker alltid Full image). Da ser det slik ut: