Ny lounge i Miami for Star Alliance og Priority Pass - Turkish concourse H (og J)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av HaraldOslo, 10. april 2021.

1. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    77,617
    Bonuspoeng:
    293
    I tillegg ser det ut til at MPC ikke er støttet på F-terminalen? Eller er F en "del" av D, E eller J?
    Screenshot_20260103-141108.png

2. interface87

interface87 Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,045
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg måtte gå til E den 15.12.25

holmen liker dette
  3. holmen

Likes mottatt:
    77,617
    Bonuspoeng:
    293
    Var det noe vits? Altså, sparte du tid i forhold til å gå ut i vanlig immigration i F?

Edit:
    I følge nettsiden til MIA må man ut i E uansett, hvis jeg leser det riktig.
    Screenshot_20260103-195905.png

4. Jensemann

Jensemann Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,493
    Bonuspoeng:
    93
    Korrekt, ingen immigration i F. Noen steder står det at man går til E andre steder at det er courtesy shuttle til D. Hører gjerne om erfaringer med MPC i MIA reiser dit i vinterferien. Håper det er like smooth som andre steder, ellers kan jo MIA være ganske slitsom.

holmen liker dette
  5. holmen

Likes mottatt:
    77,617
    Bonuspoeng:
    293
    Kan rapportere på onsdag.

Jensemann liker dette
  6. interface87

interface87 Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,045
    Bonuspoeng:
    93
    Hele F var stengt da jeg var der, så jeg måtte gå via E. Det pågår ombygging i F, eller noe lignende. Det tok ca. 10–15 minutter å gå til E.

Vær obs på at MCP på E er svært dårlig skiltet. Jeg måtte spørre to personer om riktig vei. Følg skiltene merket Diplomat/Crew når du kommer til E. MCP ligger da på høyre side. Selve prosessen tok rundt 5 minutter, så var jeg igjennom.

holmen liker dette
  7. vegasbaby

vegasbaby Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    320
    Bonuspoeng:
    63
    Samme her. Landet på F, men fikk brukt MPC etter en lang gåtur til E. Synes ikke skiltingen var så dårlig, men det var kun en luke for MPC så det tok nok ca. 20 min.

holmen liker dette
  8. Jensemann

Jensemann Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,493
    Bonuspoeng:
    93
    Hvordan gikk det @holmen :)?

9. holmen

Likes mottatt:
    77,617
    Bonuspoeng:
    293
    Glemte å rapportere. :rolleyes:
    E var stengt også, så vi gikk og gikk til vi kom til D. Der var det egen kø til MPC, godt merket. Og veldig få andre i kø. Men, som vanlig i immigration i USA, så bruker de lang tid per person. Og plutselig er det vaktskifte, og det tar 10 minutter. Men totalt det gikk rimelig kjapt. Og vanlig kø var veldig lang.

Resultatet var at vi måtte vente på bagasjen, for den var ikke klar på båndet da vi kom frem.

Sjåføren (fetteren min) sto klar rett utenfor utgangen da vi kom dit, så det var veldig effektivt.:)

10. Jensemann

Jensemann Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,493
    Bonuspoeng:
    93
    Alltid et godt tegn når man må vente på bagasjen. Sist gang jeg var i MIA (før MPC) stod vi i halvannen time. Hvordan var situasjonen i passkontrollen på Kastrup, hører rykter om mye køer der om dagen?

haifinn liker dette
  11. tobeornot999

tobeornot999 Gold Star, Sapphire OneWorld, Gold Skyteam

Likes mottatt:
    13,243
    Bonuspoeng:
    293
    Bare 10-12 minutter for manuell kontroll @CPH på tirsdag sist uke. Tidlig på ettermiddagen.

Men det varierer veldig, avhengig av om man går inn i køen kort tid før store fly til feks Istanbul, Dubai eller Bangkok skal ta av.

12. holmen

Likes mottatt:
    77,617
    Bonuspoeng:
    293
    Det var en del kø da vi gikk forbi for å få i loungen, men nesten null kø 20 minutter senere.

Del denne siden