Now or never - 2885kr t/r BGO - PEK

Tråd i 'Reisedeals' startet av Eddie47, 07. sept 2017.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,669
    Likes mottatt:
    888,009
    Bonuspoeng:
    293
    Det kribler i alle fingrene ....
    Lande om lørdagen og retur om søndagen ... 3. - 5. november ..

    Du verden
     
  2. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,763
    Likes mottatt:
    4,861
    Bonuspoeng:
    113
    sitter og sikler på en HKG tur, men finner ikke prisen som annonseres.....
     
    Eddie47 liker dette
  3. Petter B-C

    Petter B-C Senior Medlem

    Innlegg:
    1,274
    Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    En sjelden gang innimellom stemmer ikke den tabellen SAS forhåndssender overens med det som faktisk blir annonsert/solgt når tilbudet slippes. Kjipt for oss reisende, og litt flaut for min del da det kan virke som om jeg har skrevet feil, men sånn er det. Det viktigste er at SAS gir oss tilliten til å vite NoN-prisene litt før resten av verden :)
     
    Schlandy liker dette
  4. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,649
    Bonuspoeng:
    113
    Frister litt, men akkurat trenger jeg ikke grunnpoeng, da investerer jeg heller 3000,- i frukt og bær på Joker og innkasserer 21408 EB poeng.
     
  5. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

    Innlegg:
    13,376
    Likes mottatt:
    19,674
    Bonuspoeng:
    293
    Nå er jo en tur til Kina også en lit heftigere opplevelse en å dra kortet for tre lapper på joker.. tross alt :)
     
  6. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,649
    Bonuspoeng:
    113
    Enig i det. Syns bare ikke prisene i plus og biz er så gode, go frister ikke, selv om 2885,- er knallgod pris, bikkjekaldt i Beijing de 2 månedene det er 2885,- er det også!
     
    Flight Cancelled liker dette
  7. KristianR

    KristianR Incurably jetlagged

    Innlegg:
    1,219
    Likes mottatt:
    1,002
    Bonuspoeng:
    113
    Uten tvil, men Kina er etter min mening ikke noe å traktes etter med mindre du har kort transfer ut av landet.
     
  8. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,649
    Bonuspoeng:
    113
    Ok! Klarte ikke å motstå... 8-10 desember OSL - PEK, om noen vil bli med, jeg kan være guide. ;) Men jeg orker ikke se Kinesiske muren igjen, ser den oftere enn jeg ser Akerselva.
     
    Last edited: 07. sept 2017
    miura, Chrisbgg, Nanping and 3 others like this.
  9. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    3,380
    Likes mottatt:
    11,550
    Bonuspoeng:
    183
    Via CPH?
     
  10. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,174
    Likes mottatt:
    1,571
    Bonuspoeng:
    113
    PEK er fra CPH ja :)
     
  11. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    3,380
    Likes mottatt:
    11,550
    Bonuspoeng:
    183
  12. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,763
    Likes mottatt:
    4,861
    Bonuspoeng:
    113
    Aaaarrrggg.... skal, skal ik....
    Var ikke noe særlig imponert over Beijing sist jeg var der, fortjener muligens en 2nd chance....
     
    SAJblue liker dette
  13. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,663
    Likes mottatt:
    4,265
    Bonuspoeng:
    113
    Eller for oss som er 26 eller yngre - 2565 kroner. :p

    Forøvrig omtrent samme pris som de fleste helger to måneder eller mer frem i tid til alle andre interkontinentale destinasjoner med SAS, både i øst og vest... :oops:
     
    yukho liker dette
  14. Maverick23

    Maverick23 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    333
    Likes mottatt:
    782
    Bonuspoeng:
    93
    Var på nippet til å trykke på "bestill"-knappen i sted (OSL-PEK), da jeg bestemte meg for å søke opp nettopp dette. Da ble ikke tilbudet såå interressant lengre.. :oops:
     
    yukho liker dette
  15. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,649
    Bonuspoeng:
    113
    Vet ikke om noe har gjort som meg å bestilt MR til Beijing, men satser på 24 timer VOA, om noen har gjort det, vil jeg bare nevne at det funker ikke ettersom man ikke kan komme fra og til samme land, i dette tilfelle CPH. Jeg har visum til Kina gyldig ut juli 2018.
     

Del denne siden