Norwegian B737 Max 8?

Tråd i 'Norwegian Reward' startet av Eddie47, 13. aug 2017.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,669
    Likes mottatt:
    888,009
    Bonuspoeng:
    293
    Norwegian har fått levert fire (?) fly, men det ser ut som om de bare bruker en av dem.
    Er det noen som vet hvorfor?
     
  2. Wiolenze

    Wiolenze Fastboende

    Innlegg:
    6,348
    Likes mottatt:
    48,264
    Bonuspoeng:
    293
    2 er i bruk, de 2 første. De 2 siste koser seg på OSL i påvente om at Boeing, IAA, NCAA og NAS skal bli helt enige. Hovedsakelig skyldes dette ferieavvikling iht tidligere meldinger i media.

    Så, totalt 4 levert så langt stemmer på en prikk. Kommer nok 2 til ganske "straks"
     
    Eddie47 liker dette
  3. Atle T

    Atle T Nytt Medlem

    Innlegg:
    24
    Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Norwegian har mottatt alle 6 737max de skal få i år.
    2 flyr mens 4 står å venter på OSL på papirmølla
     

Del denne siden