Vi skal se Norge–Frankrike på pub i French Quarter i Charleston. Jeg har reist mye rundt i verden, men denne byen må være en av mine absolutte favoritter. Den er utrolig sjarmerende, full av historie, og man føler seg virkelig velkommen her. Charleston anbefales på det sterkeste! Heia Norge! Kan vi klare å vinne gruppa? Ha en strålende fredag, alle bonusnisser
God fredag! Sinnsykt varmt kl 22 her i Jamaica (fortsatt torsdag) - men bare digg. Følger med på Tyrkia-USA. Jevnt på 2-2 når dette skrives og 38 min gjenstår. Vi har jo begge gjort noe lurt og lever på riktig timezone for kampene. Skal se kampen i morgen på den faste beach-cluben i morgen kl 14 lokal tid. Heia Norge! I mellomtiden ble det noen turer ut i sjøen for å kjøle ned før solen gikk ned og beachen stengte. Samme skjer nok i morgen. Definisjonen på ferie, det
God morgen fra LH773 som straks er på vei til å lande på MUC. 3 timer forsinket ut fra Bangkok. Først var det noe galt med et av batteriene Så fikk de det til å funke, Så funket det ikke lengre og de måtte bytte det. Så fikk de byttet det og det var klart for pushback. Litt taxing rundt på flyplassen før vi fikk beskjed om at de manglet en signatur fra teknikere som hadde byttet batteriet, så vi måtte tilbake til terminalområdet for å få den. Stuptrøtt, så mulig det var noen flere steg inni der som jeg ikke fikk med meg. Skulle egentlig ha behagelige 3t25m i MUC, men ser ut som at det blir løping mellom gates for å nå LH2452 hjem til Oslo nå. Ha en strålende dag!
God formiddag fra Porsgrunn. Skal på "Boblefest med Ingvild Tennfjord" på en lokal pub i kveld. Bestilt billetter for lenge siden, fikk ikke med meg at det er kamp. Men med løping mellom "gates/pubs", skal vi rekke alt. Har et vennepar med 24 reserverte seter på fotballtorget i byen, ryktet sier at det kan bli to ledige stoler. Boblefesten er ferdig 20.30- kampstart kl 21. 400m mellom stedene, uten håndbagasje, burde gå bra Ha en målrik dag
Enig med deg… Charleston er en utrolig flott by som det er alt for lett å kjøre forbi dersom man ikke vet om denne perlen. Her på solkysten er det fuktig! Det er 14 grader .. Det regner og varmen lar vente på seg, jordbærene er små og gule alle sammen.. Vi har nå bestemt oss for å bli klimaflyktninger siden vi har en leilighet stående tom på prærien i @holmen sitt rike. Eieren er på sin årlige roadtrip i USA ..
Morn fra kontoret! Sykle gjennom pissregn slår å bare i egen svette som mange gjør i Nederland for tiden. Første gang at det er værvarsel kode rød pga varmen der nede. Så, da er det nok ganske ille. Skal reise nedover om en uke, og langtidsvarsel viser hyggeligere 20-25 grader, og 28-30 på St. Maarten som er destinasjonen etter en helg i Nederland. Jobbmotivasjonen er ikke på vei oppover disse dager, gleder meg stort til ferie! Ha en fin fredag, det er snart helg for de som driver med slikt
Flyet måtte selvfølgelig gå rundt like før landing, da det hadde vært bird strike på et tidligere fly. Deretter ble det en heftig løpetur på MUC for å rekke et flyet på andre siden av flyplassen. Når jeg var 100 meter unna gaten kom det melding om at jeg hadde blitt ombooket .. Løp videre til gaten og der var døra stengt og ingenting hun kunne gjøre. Ble automatisk booket om til LH2454 med ankomst 17:55, men i loungen fikk jeg heldigvis fikset det fly via Frankfurt og ankomst 15:50.
Ble nettopp ringt opp av Trygg forsikring, siden jeg hadde fylt ut skjemaet der de lokker med mengder Eurobonus poeng. Valgte å ikke bytte, siden innbo- og bilforsikring koster det dobbelte hos de, og reiseforsikring rundt 40% mer enn det jeg betaler per i dag. Lenge leve Teknaavtalen hos Gjensidige
God morgen fra kontoret. Her er det ganske så stille. Det var ganske så rolig på veien hit også. Solen skjuler seg bak noen skyer, men temperaturen er meget behagelig. Tons of Rock i går var gøy. Iron Maiden er uslåelig, og jeg fant meg en ny favoritt i et sveitsisk band jeg aldri hadde hørt om før. Stas! De har besluttet å vise fotballkamp i stedet for musikk i kveld, så vi droppet å kjøpe fredagsbillett. Det blir en hyggelig hjemmekveld i stedet, med god mat og godt drikke. Så slipper vi å se fotballkamp. I morgen er det ny runde med musikk. Ha en fin en!
God føremiddag frå kontoret. Etter ein stressande morgon med grining (yngstemann, ikkje meg) og ein strafferunde heimom for å hente regnkle er eg på plass på kontoret. Eg har fått meg chiapudding og vafflar til frukost i kantina. Jammen har vi det bra her vestpå, sjølv om austlendingane har latt oss låne veiret deira vel lenge.
God morgen fra Southampton hvor det er betraktelig kjøligere enn i går hvor måleren viste 38 grader på det meste. Kampen i kveld skal nytes på storskjerm fra boblebadet på bassengdekket med god drikke i hånda. Ha en god en!
God dag frå Ålesund! Her er minigravaren henta slik at vi får fjerna ein rhododendron på 50 kvm som var planta i 1960, det er vel rett før riksantikvaren kjem med fredningsvedtak. Foreløpig regnar det mykje, kunne gjerne teke litt av hetebølga i sør og aust. Til veka vert det bryllaup i Polen, meldinga viser 39 grader i starten av veka so håpar at det kjølar seg litt ned utover i veka. God helg etterkvart og heia Norge!
Turens andre oppgradering. Først på OSL-ZRH og nå på FRA-OSL. Hadde egentlig 9E, så det var en hyggelig overraskelse.
God dag fra AF L-gates-lounge. Heftige 12 timer her etter grytidlig fly fra GOT i morrest. "Snart" skal vi få prøvd oss i COI-biz til Quebec.
God strand-dag fra Montego Bay. Her er det morgen, men jeg sier ikke god morgen siden det vel har blitt kveld i Norge Venter i beach-clubben på en kamp som ikke så mange er interessert i her borte: Europa mot Europa. Men drar på med noen Red Stripe øl og skal nok få overtalt dem til å vise matchen selvsagt. Er blitt fast gjest, tross alt Sjekker inn I kveld for returen til Oslo via LHR i morgen, sannelig blir det Virgins Ruby Rebel (GB reg SRB) igjen. Samme maskin som over hit for 1 uke siden. A330-900neo med digge business suites. Den maskinen går mer eller mindre kun i skytteltrafikk mellom London og Jamaica ser det ut til... Er en lounge på MBJ som tar imot Amex PP, så den må jo også testes: