(Nok en) Cancun tråd (om reiseråd og oppgradering)

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av marlan76, 01. aug 2026.

1. marlan76

marlan76 Medlem

Likes mottatt:
    125
    Bonuspoeng:
    33
    Var litt usikker om jeg skulle opprette nok en tråd om Cancun, men har lest gjennom de som er skrevet, og ville ikke kuppe noen andres tråd. Jeg har i all hovedsak to spørsmål. Første gjelder vurdering av turopplegget vårt. Det andre går på muligheter for oppgradering på fly. Vi er 2 voksne og et barn på ca 3,5 år.
    Ok, det siste først: Vår flyrute (med bonus):
    21.10.26 TRD-AMS (KL1150) kl X, AMS-LHR (KL1005) kl X, LHR-CUN (VS093) kl A
    04.11.26 CUN-ATL (DL1962 kl N, ATL-AMS (KL622) kl X, AMS-TRD (KL 1153) Kl X
    Hvilke grep burde vi gjort for å få noe oppgraderinger her (særlig over fjorden..)? Er det å betale med penger som er største mulighet?

Det andre går på turopplegget i Mexico. Har tenkt følgende:
    21.-27.okt Finest Playa Mujeres. Har lest at dette er noe av de mest barnevennlige resortene i området. Da blir det å roe ned å være stort sett på resorten disse dagene. Kost ca 30.000,-
    27.-1-nov Playa Del Carmen, med bl.a. dagstur til Cozumel og kanskje noe andre utflukter. Har ikke sett mye på hotel, men kanskje Mahekal Beach Resort. Kost ca 17.000,-
    1.-4.nov Isla Mujeres, Heller ikke sett mye på hotell her, men Ixchel Beach Hotel? Litt drøy pris på ca 17.000,-

Jeg er ikke dreven på hotell avtaler, og booker kun gjennom Hotels.com, og har litt bonus overnattinger der. Ser at mange her har status, og får hjelp av bl.a. @milehigh, men vet ikke om det er noe for oss?

Tenkte ikke leiebil, men heller bruke Canadian (som anbefalt her inne) for forflytning. Har ikke sjekket kostnadsbilde her.

2. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    20,574
    Bonuspoeng:
    183
    Hvis du ønsker å oppgradere bonusbilletter med partnerselskaper er det kun penger som gjelder. Det er ikke mulig å gjøre med eurobonuspoeng.

Del denne siden