Nedsnødd søndag…

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av kiev, 12. mars 2023.

1. kiev

kiev Mr Fasttrack

Likes mottatt:
    5,674
    Bonuspoeng:
    183
    Håper ingen på IF må utendørs tidlig her i trivelige Trøndelag.
    image.jpg
    Slik ser alle vinduene ut, og det er faktisk akkurat slik ute akkurat nå. Ikke ideelt flyvær eller kjørevær eller utevær i det hele tatt!
    Da passer det bra å ha en ledig weekend fra jobbreising. Kom inn i går fra Brussel, skal tirsdag tilbringe resten av måneden omentrent slik: HEL, AMS, YYZ, BOS. Og da har jeg bare tatt med stedene med mer enn en natt. Håper det er bedre vær på noen av disse byene i alle fall.
    En god søndag til medforumister. Måtte det være bedre flyforhold der dere er!

2. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    24,164
    Bonuspoeng:
    293
    Det er vesentlig bedre flyforhold i Oslo. Turen går til Miami via København. Foreløpig er det siste flyet forsinket 25 min, men det spørs om de klarer å ta igjen 1,5 time forsinkelse på så kort tid. Jeg har uansett ikke noe jeg skal rekke.

Budet på 23k poeng fra Plus til Business gikk inn til morgen i dag, minstebud var 22. Da ble det t/r Miami i C for 71.000 poeng takket være en kampanje i høst.

God søndag til alle på bakken og i lufta. Eventuelt også i vannet.

Edit: myye folk i den vanlige sikkerhetskontrollen i dag, veldig lite folk i fast track og lounge :)

AC7CA2D3-0A07-46C2-9F2D-92EDBD6F1AFB.jpeg

Last edited: 12. mars 2023
  3. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,714
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Numedal. Her er det nok snø og herlig flyvær. Mangler flystripe, og det er veldig greit.

Håper trøndere og alle andre overlever og får en fin søndag.

Earl, Flymunda, WorldPass and 13 others like this.
  4. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    39,266
    Bonuspoeng:
    293
  5. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    76,511
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra København.
    Her skinner solen, mens vi venter på at frokosten skal blir levert på døren.

Det ble ikke smørrebrød i går, så vi prøver igjen til lunsj i dag. Så er det retur til OSL senere på ettermiddagen. Hjem til snøvær i et par dager, merker jeg er klar for vår nå..

Da passer det fint med en tur til Tromsø neste helg. Der er det vel vår? :rolleyes:

Ha en finfin søndag alle sammen!

Earl, haifinn, Flymunda and 14 others like this.
  6. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    10,886
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra VIE, her er været kaldt, men nydelig. Da blir det litt tid i loungen her før en fortsetter turen mot SVG.
    Ha en nydelig søndag :)
    93F94825-C1A9-4DA9-A332-1371A99D664B.jpeg

Earl, haifinn, Flymunda and 13 others like this.
  7. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    28,727
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Tigerstaden.

I går ble det en tur rundt på Fornebu, etter at jeg sikret meg ny elsparkesykkel på åpningsalget til E-wheels i Akersgata. Håper på like bra deal som i fjor, hvor jeg solgte elsparkesykkelen for 500 mindre en jeg kjøpte den for 8mnd tidligere:)

Fornebu har blitt veldig fint, anbefaler en tur rundt Nanseparken og området langs havet. Ha en strålende søndag alle IF-ere:)
    20230311_154602.jpg

Kristian, Earl, haifinn and 12 others like this.
  8. geddi

geddi Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,314
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Bergen. Da er endelig LTG sikret, får krysse fingrene for at SAS ikke går bankrupt. Fikk 6000 statuspoeng på SAS MC med det nye poenginntjeningssystemet og med en del flyvninger i doble poeng perioden, så tror jeg jammen diamant er så godt som sikret da jeg har nesten 7 måneder igjen.

Screenshot_2023-03-08-18-20-59-07_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Kristian, Trillekoff, Earl and 18 others like this.
  9. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    25,819
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra nedsnødde Trøndelag.

Ver ikke hvor mye som kom ned i natt, men mye var det. Ikke jevnt fordelt pga vind. Søppelstativet er ca 130cm høy og snøen ligger besten opp til kanten, mens andre deler av tomta er nesten bart.
    Leieboer er ut og freser, det er bra, for da slipper jeg å gjøre det på den delen av tomta.

Alle busser i Trondheim ble innstilt pga været. Aner ikke om de kjører igjen, men har uansett ingen planer om å ta buss.

Ha en flott søndag!

Kristian, Berlioz, Earl and 9 others like this.
  10. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    45,318
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra Paris. I dag ble det først frokost i nede i restauranten før vi akkurat har avsluttet frokost #2 i loungen. Intercontinental har levert bra hele helga, er glad det er bonusrom for det er virkelig ublu priser.

Straks utsjekk og Uber Berline mot flyplassen, SK skal ta oss hjem via CPH. Vi har kort stopp i CPH, flyet som henter oss i Paris er forsinket ut etter sein ankomst fra BER. Kona lover evig boikott av SK om vi kommer hjem for seint til å rekke å hente hunden fra kennel i kveld, vi har 2 timer på oss med opprinnelig plan.

God nedsnødd søndag ønskes de som er så heldige

Kristian, Earl, haifinn and 9 others like this.
  11. NorFlight

NorFlight Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,684
    Bonuspoeng:
    113
    Etter at man til slutt fikk opp ytterdøra, ventet det 1t måking:eek:

Bilen får antakelig hvile i dag, da man frarådes å kjøre dersom man ikke må…

Ønsker alle en fin søndag, innesnødd eller ei:cool:

Kristian, Berlioz, Earl and 8 others like this.
  12. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    885,886
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra Laguneparken, bilen kjørt til verksted for service og EU-kontroll ..
    Det eneste gode med det er at SnapDrive tar Amex!
    Solkysten har i dag noen små skyer og +2 grader, snøen er våt og tung!

Kristian, Trillekoff, Berlioz and 9 others like this.
  13. WorldPass

WorldPass

Likes mottatt:
    304
    Bonuspoeng:
    48
    God natt (blir det vel) fra HND!
    Nå er jeg vel innsjekket på et flyplasshotell klar for morgenfly til Osaka for å møte reisefølget der :)

Gleder meg til lyntog gjennom ulike Japanske byer over de kommende ti dagene:D

Ha en fortsatt strålede søndag!

Kristian, Berlioz, Earl and 7 others like this.
  14. kiev

kiev Mr Fasttrack

Likes mottatt:
    5,674
    Bonuspoeng:
    183
    Oppdatering:
    Dagen ble etterhvert ganske bra her i bartebyen. sol og finvær. Og en meter kompakt fokksnø som måtte bort.
    Problemet var at den gamle snøfresen fant det for godt å gi opp livsgnisten. Den var kjøpt hos Smartclub da de åpnet her i Trondheim, så kanskje den er rundt 25 år. Mulig den har sett sine beste dager?
    Etter en time med blodige knoker og nordnorsk høytlesning relativt likt så gjenoppstod den på et vis, og nå er gården ryddet for anslagsvis 2000 kubikkmeter snø.
    På tide å feire med noe godt i glasset.

Kristian, RoadKing, Berlioz and 9 others like this.

Del denne siden