Haha. Burde ha koblet dette. Får ikke helt den store julestemningen i kveld. Derimot veldig allright å sitte på en irsk pub. Ny øl, en espresso stout. Oasis på anlegget igjen.
Dagens siste. Merkelig at de serverer Dahls her. Jeg trodde Møre og Romsdal hatet Trøndelag, og motsatt
Klokken 02 begynner den irske baren å stenge - vi blir tvunget ned i barområdet. Det er uansett på tide å lokalisere hotellrommet og sove
Og av bestigningen av Aksla. Litt isete trappetrinn, men det gikk fint. Veldig fin utsikt over byen og fjellene rundt.
Morsomt med reisebrev fra hjemlige trakter, sånt varmer en Sunnmørings hjerte, spesielt når du legger igjen litt penger der også Og ingen dissing av AES takk, verdens kjappeste flyplass fra bildør til flydør. Var dog bedre før man fikk sikkerhetskontroller og annen moro, gode minner om da man bare kunne gå til høyre etter å ha levert bagasje og tråkke rett ombord på flyet...
Oppholdet i byen avsluttes på Molo Brew. Store lokaler som sikkert er mer stappa i kveld. Har smakt 3 ulike typer øl. 25 min til flybussen kommer til Korsegata.
Nå høljer det ned noe alvorlig - like greit å dra herfra. Bussjåføren tiltalte meg ved navn. Kanskje jeg har status hos VY også
O'Learys - det nærmeste man kommer en lounge på Vigra. Wolverhampton - Crystal Palace på skjermen. Setekartet viser ledig sidesete, men holder det helt inn
Avslutter med stil. Har du ikke besøkt Ålesund før så burde du gjøre det. For min del blir neste besøk i sommerhalvåret.
Bortsett fra de dagene det er 3 store cruiseskip ved kai … Til og med ved Giske Kirke sto det 3 store turistbusser og en minibuss