Nå er det vel fredag?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 29. juni 2018.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,668
    Likes mottatt:
    888,007
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra solkysten!
    Verdens vakreste by ligger badet i sol.

    ..... og gresset gror langsomt.
     
  2. stakar

    stakar Frequent Traveler - EBP

    Innlegg:
    341
    Likes mottatt:
    1,142
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra OSL. Litt kjøligere enn igår, men en fin dag. Har med datteren som skal til TRD, så kjører Innlandsloungen og kaffe fra Yasmin idag. Så er det sete 1D @Eddie47 til ARN for en arbeidsdag. Imorgen venter ikke 1D, men 1K på LH 712 FRA-ICN + at jeg håper at Avis kan gi meg den Porsche 911 GTS Spider som flere her inne har fått tidligere.
     
    Last edited: 29. juni 2018
  3. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,464
    Likes mottatt:
    13,277
    Bonuspoeng:
    183
    Mornings fra Bergen. Kom hjem fra AMS med KLM i går, og det var helt greit altså.
    upload_2018-6-29_7-42-53.png

    upload_2018-6-29_7-43-21.png

    upload_2018-6-29_7-44-8.png

    Ellers er det starten på ferien senere i dag. Ohhh yes!

    En god dag ønskes alle :)
     
  4. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

    Innlegg:
    13,376
    Likes mottatt:
    19,674
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Sørlandet.
    Som de fleste nok vet nå venter jeg en ny arving.
    Jeg har bedt om levering i ettermiddag så får vi se hva som skjer.

    Eller er det sommer og sommerferie og noen timer med jobb.. Uavhengig stilling sa noen? Blargh..

    Ha en fin dag :)
     
    EndreD, sirwinston, Liza and 5 others like this.
  5. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member Moderator

    Innlegg:
    3,919
    Likes mottatt:
    10,332
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Grått her idag , men det er ventet bedring ila ettermiddagen.
    Ferden går til hytta , der litt forefallende venter, samt litt kjØLig drikke...hjemmebrygget sommer Kölsch må vite :D

    Håper å få til en lunch-tur til Køben på poengtilbudet som går nå, ila høsten. Dagstur/overnatting tenker jeg.....
    Dersom flere vil være med kunne vi jo fått det riktig så hyggelig.... ;););)

    Ha en strålende dag :D:D
     
  6. Oslo1989

    Oslo1989 Senior Medlem

    Innlegg:
    584
    Likes mottatt:
    325
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra London.

    Kun få timer igjen før Thai sin kjære A380 tar meg med i F for første gang Retning mot BKK, og videre mot DPS.

    God fredag!
     
  7. artanis

    artanis Senior Medlem

    Innlegg:
    702
    Likes mottatt:
    2,147
    Bonuspoeng:
    93
    God (fredag) lørdag! :D:rolleyes:

    Våknet til fantastisk utsikt idag, 1.5t nord for Barcelona

    20180629_103906.jpg
     
    Kristian, OttoL and sirwinston like this.
  8. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,821
    Likes mottatt:
    79,692
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hytta!
    Endelig fikk jeg sovet ut, og snart er frokosten klar. Det blåser litt mye, men solen skinner!

    God helg!
     
    LN-FHU, Kristian and sirwinston like this.
  9. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,668
    Likes mottatt:
    888,007
    Bonuspoeng:
    293
    Fra hytten i dag ... 2BEDCED1-2549-4D96-9AC2-2C43DD4F32A4.jpg
     
  10. Wiolenze

    Wiolenze Fastboende

    Innlegg:
    6,342
    Likes mottatt:
    48,218
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra rett utenfor OSL. Hjemme etter en lang dag på FBU kontoret, men helt greit i dag for nå er det endelig sommerferie. 5 uker rett ned.

    Ikke så mange flights planlgt, men blir MR i C til HKG beste helg og en LH C til PMI midt i juli. Bare å håpe booking fingrene ivrer så det blir noe mer etterhvert
     
    Kristian liker dette
  11. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,557
    Likes mottatt:
    9,096
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden.
    Etter en svært lang arbeidsuke med litt i overkant lange dager, føles det ekstra godt med helg. Denne helgen har jeg intet planlagt annet enn å se på VM, så satser på litt ordentlig avslapping og gode fotballkamper. Det blir nok en bra helg ;)

    God helg folkens :)
     
    Kristian and LN-FHU like this.
  12. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,471
    Likes mottatt:
    3,421
    Bonuspoeng:
    113
    51AEA7F3-B327-452F-8573-B4841E19B154.jpeg God kveld fra Frankfurt!
     
    DanH, RoadKing, Earl and 8 others like this.

Del denne siden