Mileage run anbefalinger!

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av osjo, 17. febr 2025.

1. osjo

osjo Nytt Medlem

Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Noen som har noen gode tips til segment runs fra London Heathrow rundt om? Er 17 så slipper kredittkort styret men er vanskelig å tjene opp poeng så må gå for segmenter. Mangler ca 20 segmenter på 6 måneder men flyr Bergen - Londong HTW 1/2 ganger i måneden så er ikke et problem der.

Lurte på om dere har noen andre anbefalinger til tyske byer eller sveits/østerike?

2. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    11,371
    Bonuspoeng:
    183
    Har ikke noe spesifikt, men London har jo svært høye avgifter, så det kan være en ide å starte fra et annet sted, evt minimere antall turer ut fra London

osjo liker dette
  3. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    38,770
    Bonuspoeng:
    293
    velkommen til forum @osjo

Så lenge du søker segmenter regner jeg med at du jobber med EB gull?

Da må du ha SAS segmenter. Mitt forslag er at du forsøker å bygge en rute via feks Polen fra Bergen før du ender opp i London. sånn at du kan fly noen segmenter helst via køben, polen stockholm og så til London.

Det er en god del tråder på forum som diskuterer både hvile flyplasser og søkestrategier for disse reisene på forum som antakelig vil hjelpe deg med å finne passende via via reiser.

osjo and Berlioz like this.
  4. osjo

osjo Nytt Medlem

Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Ja har sett det. Fant en bra helgetur på 15 segmenter fra fredag til søndag med LHR - OSL - BGO GDN BGO GDN LHR så blir ca 230kr per segment som ikke er gale når jeg kan ta såpass mye på en helg.

Baldrick, Wiolenze and Spielhaug like this.

Del denne siden