Mangler poeng, flygning Split-Oslo med SAS

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av TravelAddict, 12. aug 2025.

  1. TravelAddict

    TravelAddict Medlem

    Innlegg:
    57
    Likes mottatt:
    308
    Bonuspoeng:
    53
    Reiste fra Split i går i SAS Go. Det har ikke kommet noen oppdatering på min Eurobonus konto siden jeg landet, verken flights eller poeng. På vei ned hadde jeg plus og da kom poeng idet vi landet. Har ikke så mye erfaring med SAS enda og lurer på om det er feil i systemet som gjør det? Må jeg etterspørre poeng eller pleier det å rette seg opp etter hvert?
     
  2. DJasko

    DJasko EBD

    Innlegg:
    760
    Likes mottatt:
    2,304
    Bonuspoeng:
    93
    De gangene det. Ikke har kommet direkte, kommer det ofte noen dager senere. Hvis det likevel ikke gjør det, kan du etterregistere etter 8 dager. Ordner seg nok ;)
     
    TravelAddict liker dette
  3. TravelAddict

    TravelAddict Medlem

    Innlegg:
    57
    Likes mottatt:
    308
    Bonuspoeng:
    53
    Takk for svar, da avventer jeg og ser :)
     
  4. Vegard

    Vegard Medlem

    Innlegg:
    122
    Likes mottatt:
    86
    Bonuspoeng:
    28
    Gi det opp til 7 dager, ene gangen fikk jeg ish 6 dager etter flight :)
     
    TravelAddict liker dette
  5. TravelAddict

    TravelAddict Medlem

    Innlegg:
    57
    Likes mottatt:
    308
    Bonuspoeng:
    53
    Hei igjen,
    Nå har det gått over en uke og jeg har ikke fått poeng enda. Når jeg prøver å etter registrere får jeg opp at det ikke er mulig da billetten ikke ble benyttet. Ganske sikker på at den ble benyttet da jeg kom til Oslo med den. Har prøvd å finne ut hvor jeg kan henvende meg men finner ikke frem i jungelen. Noen råd og tips?
     
  6. bombusfervidus

    bombusfervidus Veteran

    Innlegg:
    2,751
    Likes mottatt:
    6,464
    Bonuspoeng:
    183
    En tlf til kundeservice vil nok avklare mye.
     

Del denne siden