Ja, golfbilen skal man klare seg uten. Verre med manglende lounge. Du blir fortsatt hentet og vist vei da, men til fots. Håper det betyr at man får snike i passkøen i større grad enn ordinær prioritert immigration.
God vekestartsdag frå innanriksbua på Galemoen! Eit uventa syn på Høybuktmoen i dag, eit fly utan andre kjennemerke enn registreringsnummeret: VP-CVP. Flyet er ein privateigd 737 registrert på Cayman Islands: Elles ein ålreit flytur sørover til Gardermoen, men den der polarrullerstatninga som SAS deler ut takka eg pent nei til i dag. Knekkebrød med smøreost er betre, spør du meg. Måtte alle få ein fin-fin måndag!
Forsøkte å finne eieren, men han var privat stod det. Kan det være Putin som har gått lei, og planlegger å komme syklende over Storskog? Måtte det bare vært så vel!
Det var dårlig med golfbil da jeg reiste LHR-BKK i august, kan selvsagt være påvirket av at TG911 gikk fra bussgate i T2A denne dagen. Den gamle loungen er stengt, men de har åpnet en F-avdeling i business-loungen med tilsvarende tilbud som før. Utenom spa.
God ettermiddag fra Manchester airport. Her har det vært strålende sol og mer vinterlig temperaturer i dag, og britene er som vanlig "livredd" når det nå meldes minusgrader fremover denne uken. Her venter man på BA ned til LHR før det blir hjemover på BA 770 i kveld. Ser YR turer med snø allerede i kveld så satser på Gardermoen har brøytebilene klare så rullebanen er klar til å ta imot oss. Nyt kvelden folkens
På 10+ besøk etter covid, har jeg aldri opplevd at det tar mer enn 10-15 minutter i passkontroll (inkl selve kontrollen) uansett på BKK. Så fast track virker ikke veldig nødvendig på meg?
God kveld fra BA lounge på EDI. De ble litt overrasket av et (mini) snøfall tidligere idag, så nå blir alle maskiner av-iset mens de står på gate før pushback. Grei nok mat, og utmerket drikke utvalg, så jeg ventet bare litt lenger i loungen før jeg gikk 30 meter bort til gate. Max 20 gjester i en lounge dimensjonert for et par hundre, så det er nesten like mange ansatte som gjester
Ser at de har endret nyhetssaken nå i ettertid. Var nok en norsk journalist som ikke var helt stødig i dansk på pressekonferansen
Forsåvidt interessant at ordningen avsluttes samtidig som codeshare og samarbeid med SAS trekkes frem når ruten annonseres. Vi kan alltids håpe på en ny og bedre Eurobonus-avtale innen ruten starter opp til høsten
God ettermiddag fra United Polaris på ORD. Skikkelig ruskevær i Chicago idag så istedenfor å gå gatelangs ble det en litt tidlig tur til ORD. Hadde sjekket inn i appen (flyr kun med håndbagasje) og dro rett til T1. Litt kø i sikkerhetskontrollen, og et godt stykke å gå til C18, men der er loungen. Jeg har ikke vært i så mange biz-lounger rundt om, men dette må jo være blant de absolutt beste. Veldig god plass og ikke mye folk. Og god mat