Mandagstråden

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Maggie, 29. juni 2026.

1. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    24,558
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg lurer på om det kan være situasjonen på MUC. Det er store forsinkelser og mye kanselleringer på grunn av uvær i området. Det kan virke som Eurocontrol har innført begrensninger. En rapport fra tidligere i dag kan du se her.

Fleksnes liker dette
  2. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    888,253
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg må dessverre innrømme at det er deilig å sitte ute på terrassen og nyte en herlig GT med varm kveldssol…
    Her på denne hybelen/baren det ca 15 ulike sorter gin så det er litt å velge mellom.
    Har egentlig for lite tonic …
    IMG_1318.jpeg

EndreD and holmen like this.
  3. Fleksnes

Fleksnes Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,270
    Bonuspoeng:
    93
    Da er beskjeden på MUC at vi må vente på beskjed fra SAS om hotell. Diamantsupport mener jeg kan dra å booke å sende regning. Noen som har erfaringer?

4. Nordlands

Nordlands EBD

Likes mottatt:
    6,614
    Bonuspoeng:
    183
    Sist gang jeg var ute for kansellering rett før avgang på kveldstid med SAS booket jeg hotell selv umiddelbart så snart kansellering var bekreftet, null problem å få refusjon. Det var teknisk årsak men er vel samme regler for overnatting selv om du ikke får krav på EU261 kompensasjon. Det var 1876kr for hotell + middag, fikk ikke refusjon for øl til maten :p

5. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    48,667
    Bonuspoeng:
    293
    Gikk vel litt i kryss til slutt i går, men fikk brukt Al Safwa som velkomstlounge;
    IMG_0446.jpeg IMG_0447.jpeg IMG_0448.jpeg IMG_0449.jpeg

Del denne siden