God ettermiddag fra Intercontinental O2 London hvor vi fikk et flott hjørnerom etter hjelp fra @milehigh . Jeg er på alenetur med minstejenta på 12, så nå skal jeg bare gjøre ferdig et kort jobbmøte før det blir shoppingmareritt downtown... Det var en positiv overraskelse å lande på Heathrow. Hadde forventet lange køer, men vi var først i passkontrollen og bagasjen kom relativt raskt.
God ettermiddag fra den lokal stranden, Bygdøy Sjøbad. I morgen ettermiddag bærer det til helvete, eller i det minste til HEL. Lenge siden sist, så det blir fint med et gjensyn. T-1 HEL T-23 CPH (Killtown Deathfest) T-51 (Høstferie, med de mulighetene det gir)
OSL-FRU har som regel kommet opp via IST. På FRU-BKK har det både kommet opp via IST (kjedelig) eller via LHR med BR (bedre).
Du får sjekket reisebrevet mitt til FRU. Fant jo jo litt F den gangen. Også må du sjekke Jeepen som står der borte også. Om du trenger litt transport
Leste det for en stund siden og det var blant annet det som ga inspirasjon til den ruten. Er ikke mange ruter som koster 90k t/r med to eller tre relativt lange leg hver vei .. =) Dessverre ikke så enkelt å planlegge inn F lengre =(