Mandag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av holmen, 14. sept 2026.

1. Skarven

Skarven Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,137
    Bonuspoeng:
    93
    Status pr. i dag:

Har hatt 10 samtaler / 190 minutter med kundeservice og siste kundebehandler (Robert) sier at jeg nå må vente til jeg får mail. Jeg skal få en ny Voucher og så må jeg ringe inn og få gjennom betalingen på nytt. Blir spennende om ny Voucher blir på 5279 kr eller 6000 kr. Jeg tror denne var ubrukt før jeg la den inn, men SAS kan ikke si hva den eventuelt var brukt til.

For meg virker dette helt kokko :eek:

freddyen liker dette
  2. tobeornot999

tobeornot999 Gold Star, Sapphire OneWorld, Gold Skyteam

Likes mottatt:
    15,663
    Bonuspoeng:
    293
    Generelt tips er å skrive ned gavekort nr og pin code, men det er jo litt sent når du ikke lenger får opp siden som linken peker til.

Neste tips er å sjekke saldo på gavekortet. Jeg gjør det selv på de nye gavekortene jeg kjøpte med rabatt nå. Lettere å si fra tidlig til SAS om noe er feil, men for min del har det fungert fint.

Har også fått den ekstra 20% bonusen uten noen problemer både i julekalenderen og nå i det korte salget nettopp (når de trengte cash fort, for å betale for jet fuel :D)

Høres ut som SAS KS er eneste mulighet når du ikke får åpnet linken, men har mailen med tildelingen av gavekortet. Linken inne i mailen innholder en lang og unik ID som SAS bør klare å knytte til gavekortet ditt.

Del denne siden