Mandagen er her. Ny uke, nye muligheter. Og denne uken skal jeg endelig ut og fly litt igjen. Og spise god mat! Turen går til Tromsø i helgen, i tilfelle noen lurte. Men før den tid må jeg jobbe litt, og straks bærer det avgårde mot kontoret. Solen er på vei oppover åsen, men varmt er det ikke. Heldigvis funker appen til bilen, så den er varm når jeg skal dra. Ha en fin en!
Her skal det også flys, hvor LTG inntrer når jeg lander i morgen. Strengt tatt knapt vært gull. Ble gull første gang med flight hjem fra Hong Kong vinterferien for 9,5 år siden og så ble det diamant etter påske-MR med SQ capital express. Regner ikke med at Maynard Finch er booket in på flighten i natt, men SAS motsvar må gjerne dukke opp om en drøy måneds tid når LTD skal flys hjem.
God formiddag fra Grenland. Egentlig altfor tidlig oppe, iom jeg skal jobbe nattskift i natt. En liten powernap ila ettermiddagen fikser det. 82 vedsekker venter på Plantehallen - jobba litt overtid i forrige uke, så jeg ofrer noen av de pengene og har hyra en person til å hente og bære inn for meg. Lat eller smart? Ha en oppvarmet dag
God morgen fra Radisson BLU OSL hvor jeg blir værende de neste 2 dagene med konferanse og møter. Var ellers tung trafikk på LHR i går kveld så ble sent før BA kom seg avgårde. Ble torsk med poteter på meg.
God mandag morgen. Begge arvingene har fått mat og far har fått kaffe. Dåpshelgen er overstått og nå gjenstår bare utpakking av 'flyttelasset' man generer når man arrangerer dåp langt unna der man bor med tilhørende overnattinger. 7seteren/bussen var fylt til randen med pikkpakk, tilogmed frunken ble tatt i bruk. @haifinn, jeg kan få levert billigere ved enn du får på plantehallen. Send en pm om du ønsker mer info.
God morgen fra Oslo. Allerede løpt fort innendørs, og jammen var jeg ikke så tidsoptimist på neste transportmiddel at jeg fikk en ekstraøkt gjennom en fullstappet Oslo S også. Nydelig helg med teater, hobby, og middagsselskap, samt en rekke miniprosjekter har blitt gjennomført, så nå ligner det på ting. Ha en solid en!
God morgen fra det flate landet. Bildebevis vedlagt. Vi koser oss med danske matskatter, og spiser kanelstang til morgenmad. Nyt dagen!
Morn fra kontoret. Brutal start på dagen med 3 møter på rappen, men så ligger det an til en (på møtefronten) relativt rolig uke. Kanskje jeg til og med får gjort noe fornuftig i arbeidstiden? Ingen reiser før starten av oktober, men overlever vel også noen uker til på bakken. Ha en fin mandag!
God trøtt mandagsmorgen fra Oslo! Her benker en seg foran PCen i oppstarten av en ny uke, flere mails alt blitt fyrt i diverse retninger og flere skal det bli. Mye krøll med BRAs ATR72er i helgen (beskrevet i Hamburg reisebrevet mitt) så har tilbragt en urovekkende andel tid/pr kilometer på fly/flyplasser i helgen. Forsøk på regnestykke for moro skyld: OSL/HAM t/R er 1468 km i rett luftlinje (ja vi måtte via CPH og det er lenger men dette er et uhøytidelig regnestykke). Dør til dør begge dagene endte på ca - 9 timer så totalt 18 timers reising Hastigheten er da "imponerende" 81,5 kilometer i timen, mon tro om det hadde vært raskere med bil
Godmorgon frå LPA, i dag blir det DY heim etter nokon ekstremt intense dager på jobb. Skal bli godt å komme heim no, men var trivelig å få seg middag hos vår Uruguayanske venn på El Novillo Precoz det har liksom blitt fast besøk når ein er her nede. Anbefales.
God morgen fra kontoret i Sandefjord! Med ny kunde sikret i nærheten av Stavanger blir det flere turer TRF-SVG den nærmeste tiden. Synd WF har gått ut av EB så Gold-fordelene er borte. Har ikke noen status hos Norwegian .. Ja, ja. Kunne vært verre! T-3 Sør-Afrika
I dag tenker jeg på alle de stakkarene som får problemer med SAS sine gavekort. Nå sitter jeg i telefonkø og har tilbrakt snart 4 timer (totalt) for å fikse et gavekort som ikke går gjennom som betalingsmiddel. I dag er det Victoria som prøver å hjelpe meg, hun har jeg også snakket med i en av de tidligere 7 samtalene om samme sak Ønsker alle en strålende dag!
Hoi fra Oslo langt ut i arbeidsdagen. I går gikk turen til Kristiansand for å se Brann dumme seg ut, men det var i det minste god kaffi på bortefeltet og fint vær i Kristiansand. Ellers så blir det igjen å kontakte sas kundeservice for en tjeneste de har tatt seg betalt for men ikke levert på, det vil si avbestille en bonusreise. Trakk gebyret, men reisen står nå fortsatt i appen så det er jo intet nytt det Jaja, god bedring!
God dag frå Aust-Finnmark! Sola skin, vinden ruskar godt, men det er fint å vera ute. I går møtte eg eit drygt snes rein som var på tur: Mot helga går turen sørover, men enn så lenge treng eg ikkje å tenkja på det Ha ein fin måndag, godtfolk!
Mor satt i sidesetet og refererte fra VG Live men vi ga opp etter første omgang og heller nøt den flotte utsikten når vi kjørte gjennom flotte feriebyer i stedet. Her har vi også nå fått god kaffe på sengen … Friele kaffe
God ettermiddag fra MAN. Ganske så fullt i loungen når jeg kom, men nå er det greit med plass så da kan man ikke klage. Britene kjører aircondition som om det skulle være 30 grader ute så nesten så man må kle på seg her inne BA venter, først ned til LHR om 1time også hjemover til OSL litt senere i kveld. Satser på det blir et glass eller tre med bobler ombord Nyt mandagen folkens
Gjør det klart for BA crew på vei til Oslo at du liker champis, så blir det alltid mer enn nok påfyll. Har jeg hørt fra en venn
God kveld fra Ely, Nevada! Ca 500km i dag og passerte knapt en cafe. Veldig spesielt landskap, rette strekk så langt øye kan se og ekstremt øde. Blir vel reprise i morgen også da vi fortsetter mot Moab. Noen som har erfaring med at Avis ikke finner forhåndskjøptkupong på bestillingen? Har prepaid via Avis Norge sin nettside, men utestasjonen fikk ikke koblet på dette. Prøvde å ringe inn til Avis US men heller ikke de fant noe (kupongnr der hadde visst uansett et helt annet tall/bokstav oppsett). Akkurat nå har de altså belastet meg 2 ganger. Spørs om jeg må ta det med Avis Norge i etterkant..
Hei! Jeg er en av disse stakkarene :/ Hvordan endte det i ditt tilfelle? Jeg prøvde å betale med to gavekort i dag. Det ene ble det trukket penger fra, men så gikk ikke betalingen gjennom. Det andre gavekortet lar seg ikke lengre åpne med linken jeg fikk tilsendt. Noen tips?