Mandag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av holmen, 20. jan 2025.

1. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    77,718
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen, det er mandag!
    Sov litt lenger i dag, for det ble litt sent i går. Helgens siste bursdag var min far, som hadde blitt 82 år i går. Han gikk dessverre bort for mange år siden, men han fikk en liten feiring uansett.

Denne uken har masse jobb som må bli ferdig før det endelig er avreise til LAX til helgen. Det gledes!

Det er blitt kaldere, så nå tror jeg det er skøytebane ned til garasjen.. Satser på at jeg overlever, og at naboen med traktor tar en runde med litt grus i løpet av dagen.

Ha en fin en!

2. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    26,352
    Bonuspoeng:
    183
    God tidlig morgen fra casa Hernandez.

Fikk en kopp kaffe i meg og nå bærer det straks mot utgangen og en taxi til bussterminalen for en drøy ti-times busstur til Chile. Turen går over Andesfjellene og gjennom en saltørken. Maks høyde var visst over 5km. Både gleder meg og ikke samtidig men det blir nok bra

Ha en fin dag :)

3. ccurrahee

ccurrahee Jobber med detta gullkortet da….

Likes mottatt:
    39,797
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra CDG. Ikke noe gjennomgående koffert. Og ikke noe bag drop. Så da blir det strafferunde i hallen en liten stund til før vi får gå og finne en dusj og noe å drikke.

4. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    11,632
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra kontoret. Løp en passe mengde bakkeintervaller på morgenen, men den evige oppoverbakken fortsetter. Forsøkte nettopp å prate med en danske hos SAS. Forklarte at jeg ville fullføre billettering nå som backoffice er på jobb, samt legge på tilslutningsflighter, da sa han "Det er ikke mulig" og la umiddelbart på.

Jaja. Nytt forsøk nå, og fikk til og med litt jazzmusikk mens jeg venter.

Ha en solid en!

5. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,563
    Bonuspoeng:
    183
    haha, han dansken tror jeg også har pratet med for å legge på tilslutninger. " det er fullstendig umulig" var svaret før han slengte på røret

6. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,563
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag morgen fra kontoret. Litt sliten etter London utflukten i helgen, men må si SAS leverte varene. Alle fly i rute og hyggelig betjening og servering. Til og med Plaza premium loungen på LHR som jeg var skeptisk til var ikke så aller verst(selv om jeg selvsagt savner alle *A loungene der). Denne uken blir det vel burger shopping hos meny og i dag får vi vel følge litt med hva som skjer i Washington D.C.

7. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    11,632
    Bonuspoeng:
    183
    Rart det der. Pratet med en svenske etterpå, han var profesjonaliteten selv. Trykket og tastet masse i bakgrunnen, forklarte hva han skulle gjøre og hvordan det funket, spurte proaktivt om jeg hadde funnet tilslutningsflighter også på returen jeg ville legge til (dessverre for meg var det null tilgjengelighet), og så oppsummerte han prosessen, tidslinje for når de skulle gjøre reissue og trekke poeng.

Dualisme i praksis.

8. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    886,389
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra solkysten avd strilelandet!
    Livet er enkelt og uproblematisk på hytten på denne tiden, late dager!
    Ikke er det gress som skal slås og det er svært sjelden snø som skal måkes. Snøklokkene som titter opp gror og vokser av seg selv.
    Det tyngste arbeidet er å hente inn ved og lage middag …
    Etter godt over 50 år er den største konflikten på hytten om vi skal kjøre til nærmeste tettsted å handle mat på på Rema 1000 eller kjøre noen kilometer ekstra for å handle på Kiwi?
    Ja vi har alle vårt .. 6836B903-80B3-4C3C-BC2B-B6761497E93E.jpeg

9. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    35,101
    Bonuspoeng:
    293
    Han er en gjenganger. Tar de ikke opp samtalene og følger med lenger? Mannen bør jo sparkes med tilbakevirkende kraft.

10. obay

obay Veteran

Likes mottatt:
    7,314
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag!

Siste arbeidsuke før det blir litt ferie på andre siden av dammen.
    Meny kjørte i gang med en ny burgerkampanje så da må en vel avlegge et besøk der ila uka. Nok en gang uten burgerbrød av en eller annen merkelig grunn :mad::D

11. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    886,389
    Bonuspoeng:
    293
    Snøklokker på solkysten 2DB3844F-E5BC-4F9B-8B57-F89051031591.jpeg

12. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    10,357
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra VIE, nærmere bestemt på OS15 som straks tar av retning BKK.

Har hatt en fredfull reise hittil, inkludert besøk på Austrians lounger både innenfor og utenfor Schengen. Overraskende få folk begge steder faktisk, det kan likes. Nå venter det sol og sommer (selv om de lokale vel kaller det vinter der borte) om en 10 timers tid, så humøret er både stigende og allerede på topp.

Ha en trivelig kveld og se fremover mot helg!

EndreD, Berlioz, Nordlands and 5 others like this.
  13. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    29,093
    Bonuspoeng:
    293
    God kveld frå eit heimekontor i Sunnfjord. Når ein skal vere i retten på dagtid på ein jobbe hardt på kveldstid. I alle fall når ein skal til LAX i slutten av veka.

Elles skriv lokalavisa Firda (verdas største nynorskavis) om "store byar som Islamabad, Dubai, New York, London og Stavanger". Førde er framleis bygda, om nokon lurte.

EndreD, Berlioz, holmen and 3 others like this.

Del denne siden