God morgen, det er mandag! Mandagen starter fint, med ny status i appen. Og Trumf er og blir en god kilde til EB-poeng. Masse å gjøre på jobb denne uken, samt familiemiddag og barnevakt, så tiden kommer til å fly frem til avreise LAX på fredag. (Tjuvstarter på torsdag med avreise til CPH) Ha en herlig mandag!
God morgen! Sen utsjekk fra Farris Bad på en søndag er helt innenfor. Men nå er det tilbake til hverdagen og på vei til jobb. Fikk avvist månedsbillett i Ruterappen. Manglet visst dekning etter helgen Sas mastercard ble tydeligvis ikke avkjølt nok på Spa Godt en fullblods bonusnisse har et kort i back up Ha en strålende mandag alle IF-ere
God ettermiddag fra et fuglebur på Intercontinental Hua Hin. Været er mye bedre enn meldt, dog med litt skyer nå og da. De siste soltimene nytes før vi flyr fra Bangkok rundt midnatt. Så går turen forhåpentligvis til Dubai i morgen ettermiddag
En kald og mørk morgen gjøres hakket bedre når man kommer på at temperaturen om en liten uke blir cirka 35 grader høyere. @holmen la meg gjette, du har vært og kjøpt ~275 pakker bleier på Kiwi?
God morgen fra Torshov. Rolig start på dagen med hjemmekontor, men det tar seg nok raskt opp. Slår deg på målstreken der Her er mitt SAS MC etter en helg med doble poeng:
God morgen fra stueloungen. Ser meg slått med mange kroner på MC-maxing. Men noen poeng ble da hanket inn. Bl.a ved å kansellere tidligere bestillinger, og rebestille. Til samme pris og doble poeng. Noe har man da lært her på IF. Forøvrig skal dagen nyttes til å flytte litt på en CT-tur, bedre rute dukket opp i går. Håper ingen andre har samme tanker. Ha en flott dag!
God formiddag fra Cinnamon Dhonveli. Måtte innom doktoren for å få noe remedier til fruen. Fikk antibiotika, hostesaft,strepsil og c vitamin. Satser på kjapp heling. Bestilt sandbank lunch og skilpadde sightseeing i morra. Og 4 retters romantisk middag på stranden i morra kveld. Scorer mye poeng her nå Ha en frisk dag
haha, nei. SÅ gammel har jeg ikke blitt ennå. Dette var et hotellopphold, booket gjennom Booking.com med 16% Trumf.
Det ble Hua Hin Cab. 2000 baht hver vei i en helt Toyota Camry med air condition. Sjekket fly, men Hua Hin Airport har én daglig flight til Chiang Mai, og det ble litt for mye omvei til at det var gøy.
God morgen fra Flytoget. På vei mot tiggerstaden og Ullevål for nok ett stikk i øyet. Satser på helt reisefri denne uka før det forhåpentligvis blir en tur over dammen til LAX neste uke. Det begynner å bli rimelig utplukket mtp billetter.
God morgen fra en kald Osloby. Kortet gitt vel varmt, fo min del, så fikk ikke tatt et par transasksjoner i går kveld. Men sånn er det det med SAS Mc helgene. Kaster meg i køen med @Berlioz : Og ser om det går i praksis med litt CT forbedring.
Morn fra kalde Trøndelag. Bilen viste -13, så vi kan vel påstå at det er blitt vinter. Måtte ut to runder med snøfresen i helgen også, men nå er det vel slutt med nedbør. Har oppført meg pent mtp black fridag og doble poeng. Har kun kjøpt et par flyturer og det var det. Håpet å slippe black ditt og datt sms'er og e-post, men det dukket jammen opp et par til i morges, pluss cyber monday selvfølgelig. Er lei av "maset", men det er kanskje fordi jeg faktisk ikke er på jakt etter noe denne gangen. Jaja, bra for de som har klart å gjøre noen kupp. Her ute på torget rigges det opp til julemarked, så det blir neste forbruksmas Ha en flott uke
God formiddag fra kontoret på Lilleaker. Opprinnlige planer var å være i Kambodsja denne uke, men det ville seg dessverre ikke. Ikke helt det samme å være her i -4 grader og litt for mange feriedager jeg sliter med å få brukt opp. Fikk i det minste booket litt hoteller i helga til vinterferien, så klarte å kapre noen ekstra bonuspoeng der. Men kjenner at jeg har nødt til å finne på noe morsomt før vinterferien. Det er tross alt to og en halv måned til, og det er altfor lenge...
Eva air : Elsker selskapet men kanskje ikke bilvettreglene deres som gjør det veldig vanskelig å flytte på en booking når det slippes mer billetter i ettertid.
God morgen fra solkysten .. dette blir nok en flott dag .. dagen etter at de gule ble sendt hjem med halen mellom beina!
God morgen fra Jönköping. Da er det på tide å vende nesen hjem etter en langhelg med Brawl stars world finals. Arvingen har vært helt i ekstase hele helgen. Fått møtt YouTubere, spillere og kjente fjes fra Supercell (spillutvikleren). Tenkte å prøve diamant fordelen med å bytte fly hjemover slik at vi kan komme hjem litt tidligere. Noen som har mulighet til å sjekke om det er ledige seter på SK431 og SK2872? Hadde satt stor pris på hjelpen. Noen bilder fra World finals
God dag frå Aust-Fin....kremt...Aust-Oslo! To flyturar er planlagt, begge til bartebyen i desember. Elles går livet med til å bu seg inn i nytt bøttekott... Måtte alle få ein brillefin vekestartsdag!
Etter et alt for langt fravær fra forumet er jeg tilbake. Fikk to stk CT i løpet av helgen. Sikkert alt for dyrt, men liker Bill Kill..