For en suring… kanskje han ikke skjønte at han måtte trykke på ‘streken’ for å få stolen i sengposisjon?
Her fylles brønnen opp både to og tre ganger, men det må renne over og når det blir tomt til sommeren så går vannprisen betydelig opp for da må vi kjøpe vann via eksterne leverandører i butikken.
Hyggelig å sitte og jobbe i innenriksloungen, men merker jeg blir litt lei av å sitte her etter tre timer. Heldigvis bare en time til avgang til Alta!
Misstenker at en stor del av det er den klassiske "amerikaner som blir megafornærmet når vedkommende ikke blir behandlet som han er senter av universet"... Kombinert med en ikke helt optimal dag for SAS.
Ja det tenkte jeg og. Han klager på buss til gate og at de ikke fant tax free refund. Som kostet han, hold dere fast, 32 dollar! Her lukter det DYKWIA. Krise, men SAS leverte ikke optimalt. Og de spekulasjonene om setet er rå
Litt flyhistorie på en mandag: Historien om Pan Am rute 6039, som litt ufrivillig fløy jorda rundt. http://www.gcmap.com/featured/20220106
Jeg er heller ikke enig i at Californiere er vanskeligere enn andre amerikanere, men det er jo greit.
God morgen fra Miami! Om noen timer kommer Uberen og kjører oss til FLL hvor Spirit skal fly oss ned til STX. Blir spennende å fly med en ulcc igjen, har vært noen år siden sist. Nødvendig koronatest var heldigvis negativ, selv om jeg hadde omikron for en måneds tid siden God mandag videre!
Leser kommentarfeltet, de trengte visst ikke å spørre om hjelp med setet fordi de så andre i kabinen som ikke hadde den som full seng… Og han serverer gledelig dette gullkornet.
God ettermiddag fra Stavanger. Hat vært en fin arbeidsdag her, om enn noe lang ettersom jobbingen startet allerede før 07 i morges. Nå er det snart tid for å vende nesen mot Sola. Årets første flytur venter, det er vel og merke kun hjem til hovedstaden, men blir greit for det. Etter en ganske lang tur bort hit med Go-Ahead som bød på både tog og buss for tog så blir det greit at hjemreisen forhåpentligvis går raskere og med luft under vingene! Nyt mandagen folkens
God ettermiddag frå United Polaris Loungen på SFO! Tre fine dagar er unnagjort i San Francisco og med unntak av den enorme mengda huslause i gatene her har byen gitt eit veldig trivelig inntrykk. Snart skal vi fly tilbake til heimlandet med SAS, satsar på at vi får seta ned i liggande stilling i motsetning til han gjøken i anmeldelsen
God kveld frå Sunnfjord. Då er omsider dørene på plass. No ser vi kor stygt resten er, so no vil det nok trengst ytterligare oppussing… Velkommen heim til Sunnfjord, @oleredv. Ta gjerne med litt Californiaveir.