Litt kjølig på morgenen, men flott vær Kaffen er klar og det er bare 4 dager til neste utflukt retning vestover. Ser frem til nesten 9 timer i 1D i et småfly …
God morgon frå austkanten av hovudstaden! Her er det bestilt flybillettar i det siste, men alle er innanriks. Det er planar om ei interkontinental reise austover til vinteren, men der er planverket ikkje ferdig pønska ut enno. Elles står både Trøndelag, Rogaland, Finnmark, Bulgaria og Sør-Korea innført i almanakken for denne hausten Ha ein knallfin dag, godtfolk!
God blaut mandag! Her bøtter det ned og værvarselet fremover er rimelig guffent! T-10 til SFO, hjelper på humøret
God morgen fra Sølvbyen. Høstens badesesong er åpnet. Det var et slit, og dermed bevist at det ikke var en dag for tidlig. Samling i bunn, men ikke på bunnen! Ha en fin dag alle dere som skal fly, og alle andre som ønsker å fly.
Sitter og ser på Portugal billetter og får opp dette. Men så noen minutter etterpå er det 15000 poeng for de samme reisene. Hva er dette for noe?
Morn fra vest! Solkyst her også, men det er snart vinter og da må juleølet brygges! Nøgne Ø står for oppskriften som er blitt brygget «helt siden» 2013. Smaker ikke likt hver gang, men det er godt hver gang, så da er jeg fornøyd! Ha en gledelig førjulstid!
Morn fra kontoret. Startet dagen med ettårsbefaring på leiligheten, der to punkt av tre kommer til å bli fulgt opp av leverandører. Satser på det blir bra. Så var det en regnfull sykkeltur til kontoret, men med regndrakt og ikke minst også regntette sko, er det null stress. Første av 4 møter i dag er unnagjort. Endelig litt til IF Ha en mindre travel dag!
Go morgen fra toppen av landet. Enda preget av sorgen for min lokale Joker butikk som la ned i forrige uke.. i Sas appen var det lite trøst å finne, da neste planlagte flytur visstnok er om 229 dager
Kom ikkje lenger enn å ta god morgen bildet i dag tidleg før vi måtte i gang å arbeide. Men no er ny seglduk montert under pergolaen, og vi har spylt av oss litt svette før lunch. Ha ein strålande fin dag alle sammen!
God ettermiddag fra Avalsjøen og en runde med kontrasting. Digg etter lang reise og 14 timer på øyet for nullstilling i natt
God ettermiddag fra hjemmekontoret! Strålende vær her som det er på solysten. Ble brutalt vekket i dag tidlig da et SAR Queen helikopter drev med en leteaksjon rett over taket her. Ellers har fruen lært seg om ESTA/ETA svindel "the hard way" ettersom hun klarte å gå inn på en 3. parts side og søke om ETA til Canada derfra. Det som kostet meg 50 kroner kostet henne 1250 kr. Begynte å klage til meg fordi jeg hadde påstått at det var så billig . Det kunne hun ikke helt forstå. Hun kommer nok ikke til å gjøre den feilen igjen... 13 dager igjen til første intercontinentale tur på 2 år. Lenge siden siste det har vært så langt intervall, så nå blir det deilig å få strukket vingene igjen Ha en fortsatt strålende en!
Her i solbyen har det vært fint. Opphavet ønsker seg en tur til sentrum, men har ikke lyst på reiseveien. Så vi får se utover i uken om vi ikke får det til. Ellers er det hverdag...
God ettermiddag fra Grenland. Har vært på synstest hos optiker i dag for å få terminalbriller på jobben. Jammen blitt avanserte maskiner altså, sist jeg var på synstest hos helsesøster fikk jeg en tresleiv til å holde for ene øyet. Nuvel, da kommer det briller om to uker sier de. Da kommer jeg til å få syn som en kalkungribb, og likheten slutter dessverre ikke der Ha en skarpsynt dag
Hei og hå! I dag har jeg hatt alt for mye å gjøre, så IF har dessverre vært nedprioritert. Ikke bra. Men, solen skinner, og lunsj ble inntatt ute på terrassen på kontoret. Deilig! Kvelden tilbringes foran fjernsynet, med noe godt i glasset. Må lade opp til treningsøkten i morgen tidlig. Ha en fin en!
God kveld fra solkysten hvor solen skinner og det er en fin augustkveld. Dagen startet i hovedstaden, før oljehovedstaden var dagens arbeidsplass og nå på ettermiddagen har man forflyttet seg til Bergen klar for morgendagens arbeidsøkt her! I morgen sier Yr Bergen er tilbake til normalen, grått og vått, så får nyte kvelden idag Nyt mandagskvelden folkens