Mandag og nye muligheter

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 21. okt 2024.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    886,311
    Bonuspoeng:
    293
    Litt sliten i dag .. det tar på for en gammel mann i fly en hel dag
    Er egentlig glad jeg ikke har funnet på ideen om å fly inn millionen .. det hadde gått utover helsen IMG_6851.jpeg
    Skikkelig møkkavær med sterk vind .. det går utover både fly og helikoptertrafikken

Flymunda, funkenstein, Earl and 13 others like this.
  2. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    41,553
    Bonuspoeng:
    293
    God føremiddag frå austkanten av hovudstadsgrenda!

Det er roleg i heimen, men dagens aviser er unnagjort, så no blir det litt småsysling fram til forseinka oppstart av arbeidsveka, som blir avslutta i god tid til å få litt luft under vengjene til helga :)

Med ynske om ein fin-fin dag til alle medforumistar!

Flymunda, funkenstein, Earl and 9 others like this.
  3. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    46,554
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Barcelona, aleine på takbassenget foreløpig men er jo bare 10 min siden de åpnet;

IMG_1569.jpeg

4. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    77,614
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra kontoret.
    Radisson BLU ønsket meg velkommen som VIP, selv om jeg hadde booket via Hotels.com. Fikk derfor et stort og fint rom i 6. etasje, som jo var veldig nyttig, da vi ankom ved midnatt, og dro 0730 i dag. :rolleyes: Men, gøy med oppgradering da. :)

VY og Ruter fraktet meg til jobb. Godt med plass, og nesten i rute. Fordelen er at bussen fra Lysaker går hvert 5. minutt..

Ha en fin en!

5. Calling

Calling Veteran

Likes mottatt:
    15,878
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra Bucaresti. Nyter en kaffe før transport til flyplassen.
    20241021_120249.jpg

6. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    26,326
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra hjemmekontoret!

Har en elektriker på besøk, som har fikset (byttet ut) termostat for gulvvarme på to bad, så i løpet av dagen blir det vel mulighet igjen for varme føtter. Det monteres også et par ekstra stikk ute, så dette blir bra. Bestilte elektrikeren via elektroimportøren, som jeg viatrumfet, men tviler på at denne kontrakten gir trumf. Vi finner ut av det :)

Ha en herlig mandag.

7. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    18,035
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Porsgrunn.

Natthelg i prosessindustrien overstått.

Nå er det kun tre skift igjen før langfri og ferie.

T-6 OSL-IST-SEZ.

Lander kl 11.00 på Mahe, ferje til La Digue går kl 16.30.

Fikk bestilt en "exclusive island getaway with three-course set menu" på JA enchanted island resort.

Det er en privat øy 15 min båttur unna ferjeterminalen. GHA har lokal offer for medlemmer- har fremdeles platinum status, etter å ha matcha med Thon for en evighet siden.

90 euro pp og båt t/r med fri tilgang til pool på resorten. Greit å slå ihjel noen timer der isteden for å sitte på en ferjekai i fem timer.

Ha en forventningsfull dag

8. Sykkelthor

Sykkelthor Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,396
    Bonuspoeng:
    93
    God etter middag fra et delvis skyet Oslo (eller "ganske så fint vær" som vi fra Bergen sier).

Litt blåmandagstemning og veldig lenge til ferie, men så kom jeg på at jeg skal til Frankfurt på fredag, og det er jo ikke så lenge til. Det hjalp også på at jeg fikk tasket til meg et par flasker Prod. del Barbaresco Riserva før polet ble utsolgt i formiddag. De smaker sikkert godt i 2040 en gang :D.

Last edited: 21. okt 2024
  9. tobeornot999

tobeornot999 Gold Star, Sapphire OneWorld, Gold Skyteam

Likes mottatt:
    13,240
    Bonuspoeng:
    293
    Den beste delen på LHR er egentlig piren med Cathay Lounge. OneWorld all over. Og noen få BA flights, inkl OSL - som jo er et lykke-lodd.

Men om man først går for Sky Team, så er det jo fint hos Virgin og Delta. Fortsatt T3.

Samtidig er sjansen ekstremt stor (tror nå jeg) for at SAS ikke får plass på T3 når de flytter fra T2. Istedet blir det T4 sammen med Sky Team slummen - altså alle selskapene utenom de to store jeg listet over....

20241021_144840.jpg

Kristian, Earl, Calling and 1 other person like this.
  10. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    10,276
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra Wien.

Det frister sjelden med 6 timer i loungen, ikke minst når det er snakk om Austrians Senator på VIE. Så etter landing fra Oslo ble det en rask togtur til sentrum, for litt flanering og test av et par lokale øl. Nå settes nesen straks tilbake mot VIE for nattens flyvning til Bangkok. Blir en form for Senator Segment run, det her, med sjette flight i challenge'n. Skal se man kan feire der nede.

Ha en trivelig kveld!
    20241021_181805.jpg

Earl, Flymunda, Spielhaug and 7 others like this.

Del denne siden