God morgen fra solkysten på strilelandet .. 10 grader og regn .. Umulig å gjennomføre planlagt utearbeid .. så mor lurer på om vi skal bygge om kjøkkenet inne .. Du verden!
God morgen fra Viken Høstfulle netter er på ferd. Oppussing går så det svever pussestøv fra sparkelmasser og gipsoverflater...Maling og alt annet snacks fra C&F er innkjøpt på selveste AmEx og Curve (tt). Skreddersydde garderobe løsninger og med mer er på vei. Mareritt å være prosjektleder i dette luftslottet til fruen(skal jo bare være et sove rom)... Har sterkt vurdert å booke turen i januar, MR er en tradisjon en ikke kan gi slipp på. Har et par "tilgode" lapper hos SK, så må benyttes Ha en fin dag videre.
God morgen fra Viken. Sommeren er tilbake! Avsluttet helgen med både svigers og mor på besøk. Det var overraskende hyggelig. Skal faktisk bestille hotell i dag! Men reisen blir med flight TMX100. Ha en finfin uke! Det er ikke så altfor lenge til helg!
God morgon frå våte, ville og vakre Sunnfjord. Den nye veka vart starta med Teamsmøte og held fram med knallhardt arbeid. Får vi tru. Eg har høge ambisjonar om å få malt litt seinare i veka når regnet tek "helg" midt i veka. Malingsleverandøren tek sjølvsagt ikkje AmEx, men det lyt gjerast. Vi får satse på oppgradering av både drenering og garderobeinnhald i staden.
God morgen fra et grått Vestland. Kaffekoppene er drukket og vi durer på. For hver uke som går er det et steg nærmere første år uten å fly utenlands. Ikke bare lett å løse disse I-landsproblemene. Ha en flott mandag!
Ser været vestpå har falt tilbake til normalen. Når det gjelder kjøkkenombygging... Savner du jobben?
God morgen fra en blank Sølvby. I dag slipper vi visst unna nattefrost, ikke en gang til natten blir det nattefrost! Ser ut til at alle er i male og pusse opp modus, så også undertegnede. Pirkete malearbeid, går med flere kilo maskeringstape enn maling. GE leverte sine Trumfkroner i går, presis som lovet. Raskt konvertert til reisepoeng, men vet jo ikke hvor de skal brukes. Tenker jeg setter autokonverteringen på hold inntil videre. Ha en frisk og aktiv dag.
God morgen fra work på Work-Work i bartebyen. Etter å ha vært borte fra kontoret noen dager er vel en harmløs office prank med InsideFlyer-tema det minste man kan forvente?
God mandag fra Oslo! Behov for mer kaffe er sterkt tistedeværende, minst et par kopper må til for å motvirke mandag morgen. Ha en fin uke!
God mandag og heldigvis snart helg igjen! Tiden flyr, men det er jaggu også det eneste. Når man snakker om oppussing her så er vi akkurat ferdig med litt asbestsanering. Fruen fikk den fikse ideen om at en gammel peis skulle tas ned. Kan det virkelig være nødvendig, sa jeg. Jo da, den skal ned. Fire hammerslag senere oppdager vi at den er jo montert med asbest en gang på 60 tallet. Slapp unna med 30 lapper og de tok dessverre ikke Amex.... Ha en forrykende fin uke
God mandag fra loungen på OSL. Må tilbringe 4 dager i Stavanger igjen denne uka. Veldig stille her i loungen, totalt er det vel 20-25 peroner her. Og ute er det sol og 18 grader.
God formiddag fra Kvadraturen. Oppussingsprosjektet her begrenser seg til frisørtime. Ny stil på vei....... Har kommet i alderen der en kan få romprogressive kontrollroms briller fra jobben. De trenger å « gåes» inn merker jeg.
Asbest er satans verk for lunger...Asbest har mange lunge kreft diagnoser på CV`n. Fornuft å betale de 30k for å bli kvitt fadens verk.
God aften fra Oslo sentrum. En minifeiring av at jeg ikke lengre er styreleder i borettslaget! Og heller ikke bor der...