God morgen fra Hilton Franfurt. Nå blir det endelig en tur over dammen igjen, FRA-ORD med 747-8. Mitt sete har ila natten blitt endret til 2K, det er jo helt OK. Nå blir det straks å rusle over mot FCT for frokost, men vurderer å drøye så det blir tid for en titt på loungen her også, har aldri tatt meg tid til det. Håper alle får en bra start på uka
God morgen fra hovedstaden, SK sitt nye sparetiltak over Flesland og Værnes Ha en strålende mandag alle bonusnisser
LH byr på engelske bobler som mnd spesial; Holder meg til Pol Roger. Aprilmenyen ser ellers ikke særlig spennende ut
God morgen fra Radisson Red. Posisjoneringsovernatting for reisen mot øst og mange varmegrader. Ha en fin dag!
Dagens nedtur er levert. Equipment change fra 747-8 til 747-400. Ingen First over dammen. Over og ut herfra!!
Morn fra kontoret. Fikk gjort om en CT bestilling før helgen og nå er ruta med hjemreise fra Santiago, Chile. Først Aviance, så Turkish, så 2x LOT og så SAS. Mindre smidig enn EZE-FRA-OSL-TRD som vi hadde, men fruen ville få med Santiago "når vi først er i nærheten". Strekket med Turkish sliter jeg med å få bestilt sete på. Gammel 777 balje, men når man reiser som par er det vel ikke verre enn LH. Har fått TK refnr, prøvd både på nett og i appen både hos SAS og TK, samt prøvd alle sas classic lenker jeg fant, men jeg får ikke til å velge sete. Noen som har et tips på hvordan å få reservert sete likevel? Ha en herlig dag!
Morn fra Asker. Seig tur over fjellet i går kveld og enda seigere kjøretur på E18 etter å ha sett Brann Stadion by opp til fest uten at en eneste brann-spiller fikk invitasjonen.. Også litt spysyke i fleisen så blir sykt barn dag, så tipp topp det. Totalt 42 pax på de to flyturene med WF denne uken. Høres ikke ut som høy inntekt Heldigvis bare litt over 2 uker til turen går sørover
God morgon frå vårveiret i Florøida. Sol og regn om ein annan. Godt med litt avbrekk frå alt austlandsveiret. Det vert nokre månader til i Star Alliance, før vi er over i skugganes dal 31. august. No blir det å hive seg på bookinga so snart det let seg gjere. "Dessverre" går det både i jobb, oppussing og barnebursdagsplanlegging denne veka, men tur må det få blitt!
Riktig god mandag Da vet vi litt mer om planen videre. Siden SAS ikke sier noe om poeng og tilgang , regner jeg med at de fleste C reiser i Sky Team kommer til å koste vesentlig mindre poeng en i *A. Og at tilgangen blir bedre.
God formiddag fra hjemmekontoret. Her på Austlandet er det strålende sol, og snøen renner av gårde. Deilig! Innimellom møter og annen jobbing, så lager jeg oversikt over endringer som må gjøres på eksisterende bookinger, helst i god tid før SAS går over til SkyTeam. Det var visst en del.. Håper overgangen blir smooth, og vi ikke ender opp med kansellerte flighter i øst og vest. Ha en fin en!
God ettermiddag frå München Flughafen! I senatorbua er det roleg stemning: Og desserten er nydeleg: Ha ein fin-fin dag, godtfolk!
God morgen fra solfylte Trondheim, det er mulig Her er det sykt barn og noe lav energi i heimen, godt at kaffen har kicka inn slik at det bare er ei i heimen som er daff. Forsøkene med jobb i går ble slått hardt ned av syk 4-åring, så i dag vurderes nok ikke det. Ellers er det meget lav reisevirksomhet, men en avskjedstur med LH F er innvilget av sjefen i huset (mot å være med selvfølgelig). Så da er det bare å finne passende tidspunkt med barnepass, bikkjepass, ledig billetter, arbeidsfri og ledig i kalenderen. Men vi SKAL få det til. Fortsatt din dag folkens!