Mandag og 2 dager til Julaften

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av kjeeli, 22. des 2025.

1. kjeeli

kjeeli Veteran

Likes mottatt:
    33,005
    Bonuspoeng:
    183
    Leverte 2 av 4 gaver jeg har ansvaret for i går, og fikk samtidig med en pinnekjøtt middag og riskrem dessert ved levering.
    De to andre kan jeg ta med meg på Julaften, som skal feires hos svoger og svigerinne.
    Så her er det mer julekos enn julestress, men skal spandere på meg en liten økt på det lokale treningssentret.

Fikk forresten kvittet meg med GDN flex billettene, og erstattet de med en helgetur til DUS.
    Sus og dus til 6350 kr pp for 4 flights og 11k nivåpoeng er sånn akkurat innafor, da får Jr logget en eller annen ny fotball stadion samtidig.

Noen her som er medlem av FC Köln, som kunne hjulpet oss å kjøpe billetter til Hoffenheim kampen?
    Da slipper jeg å melde meg inn :)
    Tydeligvis vrient å få tak i billetter direkte ellers (tredjeparts er ulovlig og til overpris)
    Han har noen andre alternativer i området som muligens er mer overkommelig for same day ticket.

Føler meg litt Julenisse som har sendt @Maggie 1000 kr rett i foret, ifm Fjordkraft vervekampanjen han la ut i Invites tråden.

Kos dere på jobb, dere som befinner dere der!
    Resten kan nyte årets juleferie allerede :cool:

Eddie47, Calling, EndreD and 14 others like this.
  2. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    11,659
    Bonuspoeng:
    183
    Trøtt i trynet, altfor tidlig på jobb. Nuhvel, glissent i rekkene, så man skal vel få gjort litt uten forstyrrelser. Fikk en flott fjelltur igår, og dro med oss et «naturlig» juletre hjem. Stakkars haren som forsøkte å gjemme seg under juletreet, lyste opp med hvit vinterpels. (at vi trodde det var en plastpose, snakker vi ikke så høyt om…:rolleyes:) Ha en fredelig dag!

Calling, EndreD, Ololsen and 11 others like this.
  3. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    41,408
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå Gardermoen!

Her i innanriksbua er det nokså stille og roleg og snart skal ein E195 ta mdg til Værnes og så kan eg nynna på 'Trånnhjæm, Trånnhjæm, at æ reist i fra dæ, at æ konnja gjørra nåkka slekt' :)

Måtte alle gode medforumistar få ein brillefin dag!

Calling, EndreD, Ololsen and 12 others like this.
  4. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    9,947
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra et praktisk talt folketomt kontor i Oslo.

Ok, det pleier ikke å være fullt øs på denne tiden, på en vanlig mandag heller, men i dag tviler jeg på at det vil ta seg noe særlig opp utover formiddagen. Jeg kan nok dermed se frem til en dag med fullstendig uhindret tilgang til både kaffemaskin og julekakebokser. Og apropos det: nå er det på tide med kopp nummer to.

Ha en like køfri dag der du er (på vei.)

Calling, Kristian, EndreD and 11 others like this.
  5. bombusfervidus

bombusfervidus Veteran

Likes mottatt:
    6,486
    Bonuspoeng:
    183
    God mandagsmorgen fra Taipei. Her er det stort sett t-skjorte-vær om det ikke blåser. Det er såpass mildt at mango-is frister som dessert etter frokost! Og EVA-reklamer klarer man ikke å unngå her i Taipei.

IMG_5932.jpeg

IMG_5926.jpeg

Eddie47, Calling, Nordlands and 13 others like this.
  6. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,714
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sølvbyen. Noen kalde grader og klarvær.

Idag gleder vi oss for innrykk til Drekkedagsnatta; sønn, sønnesønn og hund. Tradisjoner fra sølvtidens magrere år skal holdes i live i gruveåsen med bål, pølser og (alkoholisert) drikke. Tenker vi får ta ansvar for de to yngste.

Ha en fin mandag,

Eddie47, Calling, Kristian and 9 others like this.
  7. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    76,493
    Bonuspoeng:
    293
    Morn fra hjemmekontoret.
    Her går det ganske sakte, så jeg må få på en kaffekopp til. Blir ikke forstyrret av noen, så her går det unna med listen over ting som må være ferdig før jul. (Kan hende det blir ekstra lang lunsj i dag da.. :cool:)

Ha en fin en!

Eddie47, Calling, Kristian and 9 others like this.
  8. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    76,493
    Bonuspoeng:
    293
    Trodde ikke mdg tok fly til Trondheim? Det går jo tog! :p

Eddie47, OttoL, Calling and 3 others like this.
  9. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    17,673
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Grenland.

Hadde i utgangspunktet gjort ferdig julehandel i forrige uke, men det må ut å handles noe småtteri i dag også.

Blandt annet sølvpussemiddel. Da blir det julemusikk, pussing og prøvesmaking av julecocktail i kveld.

Har tradisjonen tro lagd cocktail etter mormors gamle oppskrift.
    Gin, Martini Rosso og rødvin. Det blir en rød og fin velkomstdrink.

Det gjelder å finne rette blandingsforhold- prøves ut etter smake og tilsette mere metoden.

Nuvel, sølvtøyet blir blankt da:p

Ha en skinnende dag

Eddie47, Calling, Kristian and 10 others like this.
  10. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    28,727
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret, siste innspurt før juleferien på Saint Martin. Flyr til Paris i morgen med fakirflyet, og det frister litt med en overnatting på OSL før den lange reisen videre.

@kjeeli : tusen takk for vervingen, vinn-vinn for begge parter. En tusenlapp i sponset strøm varmer ethvert bonushjerte:)

Ha en fin dag alle bonusnisser og gjerne ta en @kjeeli dere også, det nærmer seg julaften:)

Last edited: 22. des 2025
    Calling, Thomas123, obay and 11 others like this.
  11. Flymunda

Flymunda Veteran

Likes mottatt:
    11,548
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra BA F-lounge Gatwick. Aldri vært på Gatwick og tenkte jeg fikk ta en tur før BA gold løper ut. Når BA bare flyr dit jeg skal fra LGW så passer det fint etter to netter London julestemningsjakt som en fin stopover. LGW gir meg litt LHR T3 følelsen. Gammel, trang og sliten, men BA F lounge ligger i øverste etasjen med hele hjørnet mot tarmac og rullebanen. Det er noen restaurantbord med à la carte og freshere design og møbler enn F-loungene på LHR T3 og T5.
    IMG_6821.jpeg

12. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    885,875
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra solkysten!
    Her skinner solen fra skyfri himmel som vanlig, det kjennes allerede lysere ut enn i går.
    Sent i går kveld kom det siste innrykket før jul og vi ble i morges vekket av «4 ål» som skulle fortelle om alt som hadde skjedd siden sist.
    Hun har litt talefeil stakkars siden hun vokser opp i Trondheim… skulle vært hos farmor en stund for å lære seg litt skarring..
    Godt det er helg
    T-20 til AF business ut i verden! IMG_1339.jpeg

13. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    19,448
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra OSL.

Jeg klarte skvise inn en flytur til i år og har nettopp boardet SAS på vei til Finnmark. Hvis alt går som planlagt blir det tredje siste flyturen i år.

Rakn heldigvis å bestille noen gavekort fra SAS med 20% ekstra. Kommer godt med når diamanten skal sikres denne perioden også.

God mandag alle.

Eddie47, funkenstein, Calling and 8 others like this.
  14. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    41,408
    Bonuspoeng:
    293
    Nymotens EDB og gamle pølsefingre er no' herk :D:D:D

15. Nordlands

Nordlands EBD

Likes mottatt:
    5,954
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra nord. Jeg må huske å legge ribbe til tining i dag, og pakke inn gaver for utkjøring i morgen.

Var oppe litt sent i går og gikk gjennom detaljene på neste reise. Oppdaget at det lå en schedule change, som jeg ikke har fått epost om fra SAS, på 5 min på begge flightene BOO-OSL-MUC. Dette tillater meg å endre flights gratis, men eneste alternativ var melkerute BOO-OSL-ARN-CPH-MUC. Frister ikke spesielt når jeg ikke trenger flere nivåpoeng/flights.

Bedre var det at det igjen slo til med bedre pris på leiebil 3 uker før, sammenlignet med opprinnelig bestilling 5 mnd før, sparte ca 350kr/dag og samtidig ble egenandel på forsikring redusert fra 1300 til 0 EUR :) (Bruker å ta med frontrute/dekk forsikring i utlandet, og nå var prisforskjellen opp til "smart" forsikring med det og 0 egenandel minimal). Avis har vært billigst de siste 3 årene, men nå var det igjen rimeligere hos Sixt på MUC og mer spennende utvalg biler.

EndreD, Kristian, Eddie47 and 6 others like this.
  16. Calling

Calling Senior Medlem

Likes mottatt:
    14,915
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra tidligere Gullstua. Veldig greit å ha fast track på slike travle dager. Rolig i denne loungen - de fleste skal vel fly innenriks.
    20251222_122253.jpg

EndreD, Kristian, Eddie47 and 9 others like this.
  17. Flymunda

Flymunda Veteran

Likes mottatt:
    11,548
    Bonuspoeng:
    183
    Bip i gaten og så hadde jeg fått en OU/CU? til Eddies sete. Hyggelig julegave fra BA på en billett booket i Y med avios. Ellers er det dagen for special assistance. Madeira er et gamlehjem, men dette er helt Air India.

EndreD, Kristian, Eddie47 and 3 others like this.
  18. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,973
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Asker. En liten opptelling viste at jeg rundet 20 turer til Italia etter covid, som jo må feires med et par flere bookinger i januar, mars og april :) Fremfor 05.55 fra OSL ble det en kveldsavgang til CPH og en bonusnatt på CPH, et hotell jeg ikke har bodd på siden det het Hilton og DKK var lik NOK..

Også fått booket noen turer som tar meg i bil forbi Eddien sin utsikt, så flyåret 2026 ser jo allerede bra ut.

Opplevde det samme da jeg gjorde som deg, men til PFO fra LGW i november 2017 på utgående gold. Vi var de eneste under 30 på flyet, knapt noen under 40, 50 eller 60 :D

Flymunda, Kristian, Eddie47 and 2 others like this.
  19. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    11,659
    Bonuspoeng:
    183
    Nesten som Alicanteflightene fra SVG. Det skinner i blått og grått bakover i kabinen :rolleyes:

Flymunda liker dette
  20. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    885,875
    Bonuspoeng:
    293
    Hva er galt med det?
    Skal vi ikke få reise når vi blir grå i håret?
    (Avarn på OSL synes i alle fall at jeg er en gammel tulling som ikke burde reise)

Flymunda, holmen and EndreD like this.

Del denne siden