God morgen fra kontorkrakken. Ikke fullt så tidlig her, men så skal jeg da heller ikke på tur. Dessverre. Det ligger i stedet en fryktelig lang arbeidsuke foran meg, hele fem dager, på rad! Uhørt... Jaja, det blir nok ikke så ille uansett, solen skinner jo i hovedstaden. God mandag, og god tur til de som driver med den slags!
God morgen fra Tønsberg. Solen skinner og jeg skal ikke på jobb før i november, går rett fra fødselperm til pappaperm. 11åringen er sendt på skolen og skal 1 uke til sin far. Tvillingene sover sammen med mor, mens far (jeg) nyter stillheten så lenge den varer. Har innstalert robotklipper i helgen og fått ordnet litt i uteområdene, samtidig som jeg har fått klemt inn noen bleieskift. Nå gjenstår bare tujahekken, valget står mellom hekksaks og roundup (den hissige typen). Må si jeg misunner @Eddie47 sin egotrip, spørs om jeg ikke må bruke samme 'triks' i desember. Lufte for samboer at vi har en CT som 'snart' går ut.
God morgen fra kontoret i Sandefjord! Ute skinner solen men timene må brukes inne Fikk booket de siste hotellene i Sør-Afrika for turen i september i går kveld. Det gledes! Ha en flott mandag
God mandag fra SE-RSG. Etter litt forsinkelse grunnet uvær over Kastrup igår kveld, er det kun litt over tre timer igjen av flyturen. Da blir et opphold i Seoul før en A380 frakter meg til Tokyo.
Morn fra hjemmekontoret. Helt OK å være tilbake til hverdagen etter å ha besøkt bryggeriene de Coureur, De Loterbol, het Anker, ABC, samt en hel haug med koselige barer i Leuven, Diest, Antwerpen og Mechelen. Sjokolade ble det også en god del av. T- til neste tur: i kveld. Møte i hovedstaden i morgen tidlig, satser på nattoget heller enn å stå opp midt på natta. Dusj på Amerikalinje, frokost på et Scandichotell og så skal jeg overnatte på Thon. Får testet noen goder av alle fordelskort på samme dag. Ha en finfin mandag!
God morgen fra kontoret. Det er morsommere å være på tur med @kjeeli enn å være her, men jeg trenger penger til neste tur. Som nevnt over her er det hele fem arbeidsdager denne uken. Heldigvis er det bare tre neste uke. Ha en fin en!
God morgen fra stueloungen. Hjemme for litt alenetid og hvile fra trøndere. Neste uke bærer det oppover igjen. Fant ut at E195 er et ganske behagelig småfly. CC ble veldig glad for å høre at det nærmest knuste CRJ'en. Ha en fin mandag, alle IF-ere!
Det er nesten sommer, sol og sundag her i Sunnfjord i dag. Dessverre litt austlandsveir å plagast med. Det er kjekt å sjå at @Eddie47 skal på egotrip i dag. Eg ser fram til å lese lesebrevet. Egotrip har eg og planar om i mai. Det er eit heilt år sidan sist, og det er alt for lenge å gå utan elevert reising. Fyrst skal det jobbast hardt!
Morn fra vest! Hjemme fra @bombusfervidus sin destinasjon, og blir vel litt jetlagkompensasjon i løpet av dagen (les 9 liter kaffe). Likte meg veldig godt i Seoul, ga virkelig mersmak! Reisefølget på 11 hengte seg fort på den tanken, og sa opptil flere ganger «det kan vi gjøre neste gang». Så da må vi vel det? Ha en drømmende dag!
God ettermiddag fra MBT. Iht irsk standard har jeg førstemaifri i dag. Snakk om teit. Ikkeno reising forrige uke, får se om det blir en tur til KTW i morgen. Fikk meg en fin tur i skogen da;
God mandag fra ferjekaia, sno over fjellet i dag. Spent på om det er svele på ferja i dag? Så blir det å holde stand på Solkysten denne veka, nokon må jo passe på no når @Eddie47 er på veg til varmare strøk
God morgen fra San Francisco. I dag skal SE-RSE hente oss og ta oss til ake til CPH. Mao er denne vårens road trip her i USA dessverre straks historie,